וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה הצבא עצר את יובל שרף?

9.3.2016 / 16:15

צילומי אופנה של השחקנית יובל שרף ליד גבול מצרים גרמו לכוחות הבטחון במקום לקפוץ ולעצור אותה ואת צוות ההפקה לשעה ארוכה. שרף לא נעצרה, אבל תחקור ארוך וסלפי משותף הצליח להרגיע את האווירה. וואלה! סלבס היי דרומה לאילת

יובל שרף. רפי דלויה
עצור עצור והזדהה! יובל שרף/רפי דלויה

אתם כבר רגילים לשמוע על הדרמות שעוברות על המפורסמים המקומיים בזמן שהם עסוקים בעבודתם, לפעמים זה יכול להגמר בנקע ברגל כמו במקרה של אלכסה דול ולפעמים בתאונה חזיתית אחרי הצגה כמו אצל ישראל אטיאס, אבל מה קורה כאשר הצבא מעורב בסיפור?

בתחילת השבוע השאירה השחקנית המצליחה יובל שרף את הבעל שלומי שבן ואת הבן נורי במרכז והדרימה עד המדבריות של דרום הארץ, כדי להצטלם לקמפיין החדש שלה. כשהיא עלתה על מונית ההפקה בדרך לצילומים הרחוקים, היא לא דמיינה את הדרמה שהנוכחות שלה תייצר במקום, שאפילו הצליחה להקפיץ את כוחות הביטחון.


רוצים עוד חדשות חמות?
טיטי וטהוניה מנסות לגנוב את הפוקוס מנעמי קמפבל
בר רפאלי בהריון וטוב לה. עם גלידה

יובל שרף. שי יחזקאל
סעי בזהירות!/שי יחזקאל

שרף, שהגיעה עם צוות הצילום של הפקת האופנה של חברת 'קליגולה' לדרום הארץ, הגיעה כמעט עד גבול מצרים כדי לנצל את הנוף השקט והיפה של מדבריות ישראל. הצוות הצליח להקפיץ את כוחות הבטחון שהיו במקום ופיטרלו ולא הבינו את פשר ההתקהלות.

החיילים שהגיעו חקרו את הצוות ואחרי שעה ארוכה של תשאול, הבינו שמדובר בסך הכל בהפקת אופנה והניחו לשרף ולצוות לעבוד, לא לפני שקיבלו מספר תמונות משותפות עם השחקנית המצליחה ששמחה להשאיר מזכרת לחיילים במקום.


וואלה! סלבס רוצה לקפוץ לאילת שיעשו לה צמות בשיער ויחרטו את שמה על גרגר אורז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יובל שרף. שי יחזקאל
אפשר סלפי?/שי יחזקאל
  • עוד באותו נושא:
  • יובל שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully