וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה קארי נגד ג'ניפר לופז: המלחמה נמשכת

9.3.2016 / 13:31

קרב הדיוות בין מריה קארי לג'ניפר לופז הוצת מחדש לאחר עשור, בעקבות הערה זדונית של גברת קארי לכיוונה של לופז. המניע? היעדרותה של לופז מסיבוב הופעות של גברת קארי. וואלה! סלבס דיווה

צילום מסך

אם יש דבר אחד שוואלה! סלבס ממש אוהבת אחרי פחמימות, גברים בעלי ראייה לקויה - זה קרב דיוות עסיסי! בין אם זה הריב הנודע של מדונה וליידי גאגא, הסכסוך של קים קרדשיאן ובט מידלר, המרמור של קנייה ווסט על העולם כולו ועכשיו, הבלגן החדש בין שתי הדיוות של תעשיית המוזיקה.

היחסים בין ג'ניפר לופז למריה קארי אף פעם לא היו דבש, אבל לאחרונה השמועות על היריבות ביניהן צפות שוב - הכל החל לפני עשור (!), כאשר קארי סיפרה לצלמי פפארצי שהיא "לא יודעת מי זו ג'ניפר לופז", מה שהפך להיות מם היסטרי ואייקוני והצית שלל סיפורים על שנאה עזה ויריבות קשה.




רוצים עוד חדשות חמות?
מסתמן: נינט טייב בדרך ל'דה וויס'
טיטי וטהוניה מנסות לגנוב את הפוקוס מנעמי קמפבל
שונאים סיפור אהבה: המפורסמים מדברים על היחסים עם התקשורת

מריה קארי. GettyImages
תזכירי לי מי את? מריה קארי/GettyImages

אך הדרמה בין הדיוות הגדולות קיבלה רוח חיים חדשה, אחרי שלופז התראיינה לפני שבוע אצל המנחה וונדי ווילאמס ונשאלה על הרגע הנודע ואמרה, "מריה היא כנראה טיפוס שכחן, נפגשנו מספר פעמים".


אממה, נראה שהזכרון של מימי לא השתפר ואף החמיר או שמדובר בשנאה עזה כל כך, שגרמה לגברת קארי לעקוץ שוב את הנמסיס שלה. וכן, גם הפעם זה קרה מול המצלמות.

צלם פפארצי של אתר TMZ, תפס את קארי כאשר יצאה ממלון בברלי הילס ושאל אותה על הפרשה המדוברת. התגובה של מימי העוקצנית לא איחרה לבוא, כשאמרה, "אני עדיין לא מכירה אותה" והמשיכה אל עבר המכונית שחיכתה לה. אופסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז אתרי הרכילות תוהים מדוע מריה בחרה לעקוץ שוב את לופז, והאם זה קשור לעובדה שלופז ביקרה בכל ההופעות בלאס וגאס, מלבד זו של מימי. כאשר נשאלה לאחרונה לופז, מדוע החמיצה את ההופעה - סיפרה שהכל בגלל לוחות זמנים לחוצים.


וואלה! סלבס פתחה במלחמת דיוות עם הזמרת רוחמה רז אחרי שגנבה לה סולו במופע השנתי של אגודת הגימלאים.


בואו לרכל על הריב של הדיוות בפייסבוק של וואלה! סלבס

ג'ניפר לופז. GettyImages
אני? ג'ני מהבלוק!/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully