וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן עונה למבקרים בתמונת עירום נוספת

8.3.2016 / 11:50

יממה אחרי שהעלתה תמונת עירום שלה לחשבון הטוויטר והצליחה לשבור את האינטרנט ולהעלות את חמתם של המבקרים - קים קרדשיאן נכנסת למלחמה ומשחררת תמונת עירום נוספת לרשת. וואלה! סלבס טבעי לה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצים לראות הלכ? רדו למטה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום אשה שמח! נדמה ששבירת האינטרנט זה תחביב קבוע של הגברת קים קרדשיאן. יממה אחרי שפירסמה תמונת עירום והצליחה לעורר את הרשתות החברתיות מתרדמת חורף ואף זכתה לגל של גינויים וביקורת, הגברת הראשונה של עולם הטראש משיבה מלחמה בדרך היחידה שהיא יודעת - לפתוח את הפה בטוויטר ולפרסם תמונת עירום נוספת.



כזכור, אמש, האחות למשפחת קרדשיאן הרגישה שהיא זקוקה לתשומת לב והחליטה לשבור את האינטרנט כשהעלתה תמונת עירום חזיתית, כששני פסים שחורים מסתירים את המקומות האסטרטגיים שלה. אז לא, קים קי לא מכרה את כל הבגדים שלה כדי לכסות את החוב של קנייה ווסט שעומד על 53 מיליון דולר, כפי שהוא טען.


רוצים עוד חדשות חמות?
שיר אלמליח לוהטת בבגד ים וחושפת ישבן
פרסום ראשון: גיא לרר והדס שינדלר מצפים
ביתו של שלומי שבת בהרצליה נשרף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיד לאחר פרסום התמונה, הרשת געשה והמבקרים החלו לתקוף את האם לשניים בשלל גינויים. הראשונה לעשות כך, הייתה השחקנית האגדית, בט מידלר, שכתבה "קים קרדשיאן פירסמה תמונת עירום שלה, אם היא רוצה להראות עוד חלק בה שעוד לא ראינו אז היא תצטרך לבלוע את המצלמה בפעם הבאה". אאוצ'

אבל מידלר לא הייתה היחידה, אחריה גם השחקנית הצעירה קלואי גרייס מוריץ ("קארי", "הוגו" ו"קיק אס") שלא נשארה חייבת וכתבה, "קים קרדשיאן, אני מקווה שאת מבינה כמה זה חשוב להציב מטרות והישגים בחיים לנשים צעירות וללמד אותן כמה זה חשוב שיש לנו יותר דברים להציע בחיים מאשר הגוף שלנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קים קרדשיאן. צילום מסך
קים קרדשיאן/צילום מסך

קים קי, שכנראה למדה משהו מבעלה הצדיק, קנייה ווסט, החלה להשתלח בבנות המבקרות. ראשונה, היא החלה במידלר, כשעקצה את גילה, "היי בט, אני יודעת שזה כבר אחרי שעת השינה שלך, אבל אם את קוראת את זה תשלחי לי תמונות עירום שלך #סתםצוחקת", והמשיכה וכתבה "היי בט, באמת לא רציתי להעלות את הפעם הזו ששלחת לי מתנה כי ניסית להיות חברה מזויפת".

אחר כך המשיכה וכתבה, "בואו נקבל בברכה את קלואי מוריץ לטוויטר מכיוון שלאף אחד אין מושג מי זאת" ואז קינחה תוך כדי שהיא מציינת את חשבון הבנק הנפוח שלה, "סליחה שאיחרתי למסיבה חברים, פשוט הייתי עסוקה בלהפקיד 80 מיליון דולר הכנסות ממשחק הווידאו שלי והעברה של 53 מיליון דולר לחשבון המשותף שלנו", תוך כדי שהיא רומזת שהיא כיסתה את חוב המיליונים של בעלה.

קים קרדשיאן. E!, צילום מסך
גאה בגוף שלי!/צילום מסך, E!

לסיום, קים קרדשיאן החליטה לפנק את העוקבים שלה ולסתום את הפיות של המבקרים בתמונת עירום נוספת תוך כדי שהיא כותבת "משוחררת". הכי יפה שנוח לך כפרה

וואלה! סלבס צילמה את עצמה בעירום מול המראה אבל המראה נשברה עכשיו מצפים לה עוד שבע שנים של מזל רע

בואו לרכל על תמונות העירום של קים קרדשיאן בפייסבוק של וואלה! סלבס

בט מידלר. Stephen Lovekin, GettyImages
בט מידלר!/GettyImages, Stephen Lovekin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully