וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: עומרי בן נתן וקסניה חוצים את הגבולות

3.3.2016 / 17:00

נסיכת הטראש שניצלה מתאונה, החברה של הזמר המפורסם שקיבלה מתנות בשביל להגיע לאירועים, הבעל של כוכבת הריאליטי שעתיד להשתתף גם הוא בריאליטי, המסיבה של כוכב הריאליטי שנסגרה וכמובן, הסצנה הנועזת של כוכבי הריאליטי. כל האירועים של השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

תמונות גולשים

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המקום החמישי תופסת הבת הכי מוצלחת של המשפחה הכי טראשית, קנדל ג'נר, שניצלה מתאונה מביכה במיוחד, לאחר שהרכב שיצאה ממנו החל להדרדר במורד הכביש עד שהתרסק אל תוך עמוד.

קנדל ג'נר. splash
ניצלה בנס. קנדל/splash

במקום הרביעי מחכה לכם הגרסא הישראלית של הקרדשיאנס, הלא הן משפחת אהרון. הפעם החברה, שיר רוזנבלום, שקיבלה 3500 שקלים בתלושי קנייה, רק בשביל להגיע לאירוע פתיחה של רשת בשמים וריחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שיר רוזנבלום. ניב אהרונסון
כמה זה עולה?/ניב אהרונסון

אל המקום השלישי, עדיין בעולם הריאליטי, מגיע רוני מאנה, הבעל של ג'ני צ'רוואני, שמנהל משא ומתן מתקדם על השתתפות בתכנית הריאליטי 'גולסטאר'.

רוני מאנה + ג'ני צ'רוואני. רפי דלויה
תן גול. רוני וג'ני/רפי דלויה

במקום השני, נמצא החבר של בעלה של ג'ני, לירון אורפלי, או בשם הבמה שלו 'טילטיל נהג מונית תודה, שזכה בגמר הגדול של הישרדות, קיבל מיליון שקלים, רכב ומסיבה פרטית שנסגרה לאחר שהשכנים התלוננו על רעש.

טילטיל. להב מזור, מערכת וואלה! NEWS
יאללה בלגן!/מערכת וואלה! NEWS, להב מזור

וכמובן, במקום הראשון, וכן, גם הפעם בעולם הריאליטי נמצאים הזוג הלוהט קסניה טרנטול שהחליטה להתחבא מתחת לשמיכה של עומרי בן נתן ולעשות שם דברים שנראים כמו דברים שהשתיקה יפה להם. אז מה באמת היה שם?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה קורה שם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully