וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסלנה רודינה: "ליאן צריך להביא אח או אחות"

מאור בן הרוש

3.3.2016 / 0:04

פחות מיממה לאחר הגמר הגדול, התייצבה רוסלנה רודינה לצילומים לקמפיין אופנה וחשפה למה אייל גולן בחיים לא היה שורד את התכנית ומה עם ילד נוסף. וגם: מבחן ידע עם השותף שלה לקמפיין - רון אלוף. וואלה! סלבס לא שרדה

צילום: עידו שחם עריכה: רן צימט

אין מה לומר - המנצחת האמיתית של 'הישרדות הונדורס', היא ללא ספק רוסלנה רודינה. אז נכון, היא לא זכתה במיליון שקלים וגם לא ברכב יוקרתי, אבל היי, היא לפחות הצליחה להיפטר מהטייטל 'האישה של' וזכתה באהבת הקהל.

פחות מ-24 שעות לאחר הגמר הגדול, רודינה לא נחה והתייצבה לצילומי הקמפיין החדש של רשת 'סקופ', לצידו של רון אלוף, חברה לתכנית. וואלה! סלבס תפסה אותה לשיחה אישית לראות איך היא ביום שאחרי.

רוסלנה רודינה. עידו שחם
החיוך לא יורד מהפרצוף/עידו שחם

"החיוך לא יורד לי מהפרצוף", סיפרה רודינה, "אם פעם 70 אחוז מהטוקבקים לא היו חיובים, היום 80 אחוז חיובים ואולי 20 אחוז או 10 אחוז שליליים", היא אומרת בתחושת ניצחון. גם על השמועה שההפקה פינקה אותה בשוקולד מאחורי הקלעים, היה לשורדת מה להגיד, "נראה לך שהגענו למצבים כאלה ולריבים כאלה אחרי שוקולד, אחרי שוקולד הייתי יושבת רגועה ולא מדברת בכלל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רוסלנה רודינה. עידו שחם
מכירים אחד את השנייה או לא?/עידו שחם

"זה לא מהמפונקים, אייל מאוד אוהב אנשים, הוא מסתדר טוב מאוד עם אנשים, אבל אני חושבת המשימות, לא כל המשימות הוא היה עומד בהן. המשימה עם התולעים אין סיכוי, אין סיכוי, באותו רגע הוא היה אומר תארזו לי את הדברים, אני הולך הביתה".

כזכור, רק לפני שנה וחצי הביאו רודינה וגולן את יאן הקטן לאוויר העולם, ונראה שזה רק פתח לה את התיאבון לעוד ילדים, "כרגע אני בתקופה כל כך לחוצה שזה כרגע קצת קשה, אבל ברור שליאן צריך להביא אח או אחות, מתי שזה יקרה זה יקרה. עד שאני מחליפה טיטולים, אני רוצה להישאר בהחלפת טיטולים, לא לתת לזה יותר מדי זמן".

וואלה! סלבס עדיין מחליפה טיטולים. לעצמה.

אהבתם את רוסלנה רודינה בהישרדות? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully