וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אייל גולן פורץ בדמעות באמצע הופעה

צילום: אלוני מורי

23.2.2016 / 10:12

שעות לאחר שסבתו האהובה, אסתר ג'מיל, הובאה למנוחות - הגיע הזמר להופעה בתל אביב וסיפר לקהל על הקשר העמוק עמה. לאחר מכן הקדיש לה את שירו "לוחמת" שבמהלכו פרץ בדמעות

ספק: אלוני מורי

שעות ספורות אחרי שהביא לקבורה את סבתו האהובה, נאלץ הזמר, אייל גולן, להגיע אמש (ב') להופעה אל מול אלפי אנשים בנמל תל אביב, והוכיח שלפעמים - ההצגה חייבת להימשך.

גולן, שנראה עצוב, החליט, לאחר מספר שירים, להקדיש את שירו המוכר "לוחמת" לסבתו, וסיפר לקהל כמה היה חשוב לו להופיע ולא לאכזב אותם. "הבאנו למנוחות את סבתא שלי האהובה. היא האישה שגדלתי אצלה בבית", אמר גולן, "היא אישה אהובה, נהדרת. אני כבר מתגעגע אליה". נראה שהגעגועים גברו על הזמיר, שנשבר באמצע השיר ופרץ בבכי אל מול הקהל, שלא נשאר אדיש מול הדמעות.

רוצים עוד חדשות חמות?
עדי הימלבלוי ואוריאל יקותיאל חוגגים לדר זוזובסקי יום הולדת,
ירון ברלד בדרך לגולסטאר
תכירו: קים קרדשיאן חושפת את הבן סיינט ווסט.

אייל גולן – טוב לך איתו. צילום: אלוני מור,
לוחמת. אייל גולן בהופעה/צילום: אלוני מור

לאורך השנים, גולן סיפר על הקשר העמוק והאהבה האינסופית שרכש לסבתו האהובה, אסתר ג'מיל, ותמיד ציין איך היא זו שגידלה אותו בילדותו ודאגה לו תמיד לאורך השנים.

גם בת זוגו ואם בנו, רוסלנה רודינה, שנזעקה אמש באמצע חזרה להצגה חדשה שלה - הראתה את התמיכה בבן זוגה האהוב ופירסמה פוסט מרגש בו כתבה "מלך העולם שלי, הגבר הכי מדהים שהכרתי! אהוב שלי. ברגעים כאלה הכי חשוב לי לגרום לך רק לשמוח ולחזק אותך. אוהבת אותך מדהים שלי ומחבקת אותך חיים שלי"

בואו לדבר על המחווה של אייל גולן לסבתו בפייסבוק של וואלה! סלבס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully