וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג מגיבה על פרשת איילת זורר

21.2.2016 / 16:44

בצל הפרשה שהסעירה מדינה שלמה - חברת האופנה השיקה את קולקציית הקיץ שלה עם הפרזנטורית החדשה, אסתי גינזבורג. אז מה חשבו המפורסמות שהגיעו לתצוגה ואיזה צד הן לקחו בפרשה? וואלה! סלבס מוסיפה שמן למדורה

מאיה בן ניסן

בזמן שתעשייה שלמה התעסקה בשאלה: 'האם ברשת האופנה 'גולברי' היו צריכים לפטר את איילת זורר מתפקיד הפרזנטורית או לא?' - השיקה חברת האופנה את קולקציית הקיץ שלה לשנת 2016, כשעל המסלול הידסה הפרזנטורית החדשה, אסתי גינזבורג, שנכנסה לנעליים הענקיות של זורר לא מבינה בכלל מה רוצים ממנה.

"לא בא לי שיערבו אותי בזה, זה לא עניין שלי, זה אף פעם לא היה עניין שלי. די, תניחו לי". גם גילת אנקורי לא ממש מבינה על מה כל המהומה, "אצלי אין עננה, כי כולן כל כך צעירות ממני שאני לא מבינה על מה כל המהומה".

רוצים עוד רכילות?
קיילי מינוג התארסה לחבר הצעיר ממנה ב-19 שנה
אסתי לי פז: "אשמח לראות שוב את מייקי"

אסתי גינזבורג. עידו שחם
תניחו לה! אסתי/עידו שחם

"אני חושבת שאיילת זורר עשתה טעות", אמרה ג'ודי שלום ניר מוזס, "בתור אחת שמעריצה אותה, מעריכה אותה, אוהבת אותה - זו היתה טעות למצב את עצמה כמבוגרת. אני חושבת שהיא היתה צריכה לסיים את התהליך הזה בבית המשפט ולא להביא אותו לתקשורת".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ג'ודי שלום ניר מוזס. איציק בירן, מערכת וואלה! NEWS
איילת עשתה טעות?/מערכת וואלה! NEWS, איציק בירן

אז באיזה צד המפורסמות? רונית יודקביץ' הודיעה ש"אם אני אפגוש את הבעלים של 'גולברי', שאגב אני מכירה, אני אגיד לו שאפשר היה להיפרד יפה". אמירה בוזגלו גם לא מוכנה לקחת צד, "היתה לי סוג שלה התלבטות כי מצד אני מכירה אותם ואני מאוד מוקירה את הדרך של איילת .. אבל הגעתי לפה בסופו של דבר". ומה ג'ודי חושבת? "אף אחד לא בוחר דוגמנית לפי מנת המשכל שלה, בוחרים דוגמנית לפי היופי - אני לא יכולה להיות דוגמנית".

את וואלה! סלבס הדיחו מתפקיד הפרזנטורית ל'בונזו' לאחר שגילו שהיא לא באמת כלבה, אלא רק מתנהגת כמו אחת.

את מי אתם מעדיפים: אסתי או איילת? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully