וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ' לחיים אתגר: "תזדיין יא הומו"

18.2.2016 / 12:21

מי שנחשב לאחד משחקני הכדורגל הטובים ביותר כנראה לא התקדם לשנות האלפיים ועדיין מאמין שהמילה 'הומו' היא קללה, כך כשחיים אתגר עשה עליו כתבת תחקיר - החליט הכדורגלן לשעבר להסביר לו בהודעת טקסט מה הוא בדיוק חושב עליו. וואלה! סלבס המומה

ברני ארדוב

מכירים את אלו ששואלים למה צריך מצעדי גאווה ולמה לעזאזל צריך להסביר לאנשים על הקהילה הגאה בישראל? אז הנה לכם דוגמא טובה - נראה שבשנת 2016, יש אנשים שעדיין מאמינים שהמילה 'הומו' היא קללה. אחד כזה, הוא הכדורגלן לשעבר, איל ברקוביץ', שכנראה עדיין תקוע בסטיגמות של פעם, ואיך לומר במלים עדינות - פרימיטיבי.

רוצים עוד רכילות?
תכירו: בת הזוג החדשה של רון אלוף נחשפת
חם לכם? כי שלומית מלכה תעשה לכם נעים בלנז'רי לוהט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה בלגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתקופה האחרונה, עובד חיים אתגר, במסגרת התכנית 'אנשים', על תחקיר על פועלו של שחקן הכדורגל במיל. אממה, נראה שברקוביץ' לא ממש אהב את העובדה שמישהו נובר במעשיו ובחייו והחליט להבהיר זאת למגיש בצורה קצת בוטה.

במסגרת עבודתו של אתגר על התחקיר, ביחד עם צוות התכנית, הוא פנה לברקוביץ' לקבלת תגובה לכל הטענות, אלא שהכוכב לשעבר כנראה לא ממש אהב את העובדה שמישהו מעז לעשות עליו כתבה. איל התקשר לאתגר, שהיה עסוק וכתב לו שהוא יחזור אליו בקרוב, אלא שלברקוביץ' כנראה לא היתה סבלנות והוא כתב לו בחזרה: "אתה חושב שאני פראייר אה, תזדיין יא הומו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעודן. צילום מסך של ההתכתבות בין אתגר וברקוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי מכם שלא מעודכן בפרטים: בתקופה האחרונה שמו של ברקוביץ' עלה לכותרות, לאחר שניהל רומן מחוץ לנישואים ועזב את אשתו ואם ילדיו לטובת בחורה אחרת, אותה הכניס להריון. על פי הדיווחים, הפרידה הפכה למכוערת, כאשר אשתו של איל החליטה לקחת את הדברים לבית המשפט.

את התחקיר המלא תוכלו לראות מחר בשעה 18:30 בערוץ 2.

איל ברקוביץ' לא רצה להגיב על הפרטים.

וואלה! סלבס תמיד מעדיפה את הגבר שלה מאחורה.

מה דעתכם על ההתבטאות של איל? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully