וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מי העז להסתבך עם 'האח הגדול'?

18.2.2016 / 17:00

הרכישות היוקרתיות של מירי בוהדנה ועוז זהבי, הפנים המוזרות של טום קרוז, הביקור הנוסף של אייל גולן בבית המשפט, החברה החדשה של רון אלוף וכמובן, הפה הגדול שפתח גילי כהן על האח. כל האירועים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

ספק 500

במיוחד ליום האהבה, הרשימה נפתחת עם זוג חדש בביצה – קייטי פרי ואורלנדו בלום, שאמנם ניסו בהתחלה להסתיר את הרומן ביניהם, אבל תמונות פפראצי הוכיחו לעולם שהם לגמרי ביחד.

הרשימה נפתחת עם שתי רכישות רכישות, ככה זה כשעוז זהבי מתחדש בקרוואן נייד ויוקרתי. למה הוא צריך אותו אתם שואלים? סתם שיהיה לו איפה לנוח בזמן ההפסקות בין הצילומים. טוב זה כלום לעומת הסוסה המהממת שקנתה מירי בוהדנה. כן, גם אצלה זה למטרת פלז'ר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הורסות. מירי והסוסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום הרביעי נמצאת עוד רכישה, הפעם קצת הזויה – כי נראה שטום קרוז החליט לרכוש לעצמו פנים חדשות, או יותר נכון לשפץ את הישנות. אבל ממש לשפץ, ככה שאנשים לא יזהו אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
טום קרוז. ספלאש
מצא את ההבדלים/ספלאש

אל המקום השלישי מגיע שוב אייל גולן וכן, שוב בבית משפט. הפעם, לשם שינוי – הוא בצד הנתבע ולא התובע. אז מה הסיפור? גולן, באמצעות חברת הנדל"ן שבבעלותו, התחייב למכור פנטהאוז בפרויקט חדש, אלא שאז הפרויקט הוקפא והקונה החליטה לתבוע על סכום של 700 אלף שקל.

אייל גולן. מגד גוזני
כבוד השופט./מגד גוזני

ומי במקום השני? הקולגה של החברה של גולן – רון אלוף, שאוחז בחברה חדשה. התבלבלתם? אז זהו, שלרון אלוף יש חברה חדשה גם היא מהתעשייה ורוקדת בתיאטרון.

רון אלוף. גיא כושי יריב פיין, יריב פיין
מי החברה?/יריב פיין, גיא כושי יריב פיין

במקום הראשון נמצא גילי כהן. או יותר נכון – הפה הגדול של גילי ששוב החליט לטנף על האח הגדול. הפעם, על שני אנשים ספציפיים בשם יורם זק, עליו אמר שהוא שקרן ועל המנחה ארז טל, שלפי כהן הוא מנחה עלוב.

גילי כהן. צילום מסך
פתח פה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully