וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה כריסטיאנו רונאלדו?

12.2.2016 / 0:29

הוא אולי רק בן 31, אבל כריסטיאנו רונאלדו לגמרי הספיק להשאיר חותם בדפי ההיסטוריה כאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים. אבל איך השתנה כדורגלן העל עם השנים? רק לטובה, מסתבר. תראו. וואלה! סלבס נבדל

אימג'בנק GettyImages

כריסטיאנו רונאלדו נולד בפורטוגל, בשם המלא (קחו אוויר) כריסטיאנו? רו?נאלדו? דו?ס סאנטו?ס אוויירו?, לפני 31 שנים בדיוק. כבר כשהיה בן 18 הוחתם על ידי מנצ'סטר יונייטד, תמורת הסכום הצנוע של 15 מיליון יורו. זו היתה הוצאה משתלמת עבור הקבוצה, שזכתה בזכותו שלוש פעמים באליפות אנגליה ופעם אחת בליגת האלופות. כשהוא נמכר לריאל מדריד ב-2009, זה כבר היה בסכום מעט שונה. 94 מיליון יורו ליתר דיוק.

הישגיו של רונאלדו בכדורגל העולמי מקבעים את מעמדו כאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים: הוא הבקיע מעל 500 שערים בקריירה, הוא מלך השערים של ריאל מדריד‏ וליגת האלופות בכל הזמנים‏, הוא כבש מעל 50 שערים במסגרת תפקידו כקפטן נבחרת פורטוגל והוא מלך השערים גם של הקבוצה הפורטוגלית בכל הזמנים. על תרומתו לפורטוגל הוא אף זכה ב-2014 בתואר אצולה‏. ריספקט.

מכירים את זה שאומרים שעם הכסף והמעמד כל ברווזון מכוער יכול להפוך לברבור? אז זהו, שזה בדיוק המקרה של רונאלדו, שהתחיל את דרכו כבחור, איך לומר בעדינות, לא ממש יפה, והפך להיות אחד הגברים הלוהטים של הכדורגל העולמי, שמפיל לרגליו דוגמניות על כמו אירינה שייק. לא מאמינים? צפו.

לעוד מתיחות פנים: איילת זורר| ג'סיקה אלבה| מוניקה בלוצ'י| דיוויד בואי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully