וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם האופנה בהלם: קארה דלווין ובת זוגה מאורסות?

צילום: אימג'בנק

10.2.2016 / 13:40

האם הטופמודל הכי מגניבה בסביבה יצאה משוק הרווקות, בגיל 23 בלבד? לפי עדי ראייה, ברור שכן. תיירים שביקרו במגדל אייפל בפריז מוכנים להישבע שראו את קארה דלווין כורעת ברך ושואלת את בת זוגה את שאלת השאלות. וואלה! סלבס איי דו בטירוף

קארה דלווין. GettyImages
מוכנים לחתונת הסטייל של השנה? קארה דלווין וסיינט וינסנט/GettyImages

וואלה! סלבס ראתה הרבה דברים בחייה, אבל חתונה של שתי נשים כל כך יפות, מגניבות ומפורסמות כמו קארה דלווין ובת זוגה הרוקרית, סיינט וינסנט, היא עוד לא ראתה. מזל שככל הנראה זה הולך להשתנות בקרוב.

אז סמסו מזל טוב לטופמודל הכי קולית בהיסטוריה, שעל פי דיווחים תערוך בקרוב טקס חתונה מרגש ומלא בסטייל, עם בת זוגה, זמרת הרוק האלטרנטיבי סיינט וינסנט (או בשמה האמיתי, אנני קלארק).

רוצים עוד רכילות?
מי היא החברה החדשה והסופר מפורסמת של ליאם ניסן?
משפחת רפאלי ממשיכה להתסבך - הפעם עם קרדשיאן

קארה דלווין. GettyImages
את מטורפת, את הורסת/GettyImages

תיירים, שטיילו להנאתם במגדל אייפל בפריז, זכו לצפות מחזה מרתק אף יותר מעיר האורות בעצמה. עוברי האורח נשבעו לאתרי הרכילות מעבר לים כי ראו את הדוגמנית כורעת ברך ושואלת את בת זוגה את שאלת השאלות.

עד ראייה סיפר לצהובון 'הסאן': "יש שתי מעליות שעולות למגדל. קארה וסיינט וינסנט היו מעלית אחת לפנינו. איך שהקבוצה שלי יצאה מהמעלית ראינו את קארה על ברך אחת, באופן שלא השתמע לשתי פנים: היא הציעה נישואים". עוד סיפר התייר הנרגש: "זה היה מאוד מרגש. רואים שלקארה היה חשוב לעשות את זה בדרך המסורתית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קארה דלווין. GettyImages
יש מצב לשבת בשולחן עם טיילור וקנדל?/GettyImages

כזכור, הרומן בין השתיים החל לפני פחות משנה, ויצא לאור ברעש תקשורתי גדול בטקס הבריט'ס 2015. מאז הן לא נפרדות, ויודעי דבר מלחשים שאף על פי גילה הצעיר של הטופמודל, 23, היא כבר לגמרי מוכנה לסגור את הבסטה. במידה והטקס אכן יתקיים זו לגמרי תהיה חתונת השנה, עם רשימת אורחים נוצצת הכוללת את כל ה-BFF'S של קארה, כמו טיילור סוויפט, קנדל ג'נר, ג'יג'י חדיד וקים קרדשיאן.

וואלה! סלבס מוכנה לוותר על כל האצבעות ביד המתפקדת שלה כדי להיות נוכחת בכחתונה הזאת.

מה אתם אומרים על החתונה של הטופמודל והזמרת? דברו בפייסבוק

קארה דלווין. GettyImages
תהיו כלות בשחור? קארה וסיינט וינסנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully