וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת רפאלי ממשיכה להסתבך

10.2.2016 / 0:03

כאילו לא הספיקו ההסתבכויות שנגרמו לדור רפאלי מאפליקציית המסרים האנונימיים בה הוא שותף, כעת הוא חשוף לתביעה של מיליוני דולרים ממפורסמים מעבר לים. אז מה העבירה ואיך היא קשורה לקים קרדשיאן וג'סטין ביבר? וואלה! סלבס עיוורת

עריכה: בת גולן

עוד לא ברור אם ההצטרפות לאפליקציית ההודעות האנונימיות 'בליינדספוט', היתה צעד עיסקי נכון או שגוי מצד אח של, דור רפאלי. מהרגע בו היא עלתה לאוויר - היא לא מפסיקה לייצר כותרות (רובן שליליות), הקוראות לסגור את האפליקציה, בטענה שזו עשויה להיות הרסנית עבור בני נוער. כעת, מגיעה הסתבכות נוספת שלא קשורה לאופי הבעייתי של האפליקציה, אלא יותר לדרך הפרסום המשונה שבחרו אנשי השיווק שלה. תראו.

לעוד סיפורי סלבס:
הבית המפלצתי שביונסה שכרה להופעה של הסופרבול
הילדה בת 30: אגם רודברג חוגגת יום הולדת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סירייסלי? הציוץ המזויף/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מה קרה הפעם? אז ככה: לעמוד האינסטגרם של האפליקציה הועלו תמונות של סלבריטאים הוליוודיים, כגון: מיילי סיירוס, ג'סטין ביבר, קארה דלווין, משפחת קרדשיאן ודמי לובאטו, בפוזה שטותית כשהם מוציאים את הלשון, ממש כמו הלוגו של האפליקציה.

מה הבעיה אתם שואלים? ובכן, המפורסמים בתמונות לא ממש הצטלמו עבור האפליקציה של היזמים הישראליים, והתמונות נלקחו מחשבונות האינסטגרם הפרטיים שלהם ומאתרים מעבר לים. מה שאומר, שכל עוד לא התקבלה רשות שימוש בתמונות - מדובר בהפרה של זכויות יוצרים. האם המפורסמים מודעים ומאשרים את השימוש בתמונתם? לא ברור, אבל סביר להניח שלא, במיוחד אם לוקחים בחשבון את הזיוף הברוטלי הבא.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוד האינסטגרם של 'בליינדספוט'. ד"ש מג'סטין ביבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז אם התמונות בעמוד האינסטגרם עוד לא שכנעו אתכם שמשהו פה פישי, קבלו את זה: רפאלי העלה לעמוד הפייסבוק שלו שייר שעשה מבחור אנונימי ובו צילום מסך של ציוץ שהעלתה לכאורה קים קרדשיאן, שם נכתב: "אני אובססיבית ל'בליינדספוט', אפליקציה מעולה לעבוד איתה על האחיות שלי!". מה הבעיה אתם שואלים? הציוץ הזה כלל לא מופיע בחשבון הטוויטר של קים קיי, ובדיקה העלתה שמדובר בציוץ מזוייף.

בר רפאלי, דור רפאלי. אלירן אביטל
אני הולך ומסתבך. דור רפאלי/אלירן אביטל

אז מה ההשלכות מבחינה משפטית? עו"ד ליהיא כצנלסון ממשרד 'פרייס פלינר' מסבירה שבמידה ואכן מדובר בציוץ מפוברק, יש פה הפרות משפטיות רבות: הזכות לפרטיות של קים, הזכות לפרסום - שימוש בדמותה לפלטפורמה מסחרית (וכידוע, דמותה שווה הרבה כסף) וגם לשון הרע - מאחר ויתכן וקרדשיאן כלל לא רוצה להיות מזוהה עם המסרים שהאפליקציה מעבירה. אז מה יהיה הסוף של האפליקציה הבעייתית? לא ברור.

וואלה! סלבס דווקא מתה על 'בליינדספוט'. סוף סוף גברים עונים להודעות ממנה.

מה אתם אומרים על הפיברוק של 'בליינדספוט'? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully