וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רינת פליישר: שי חי הוא אינפנטיל"

מאור בן הרוש

9.2.2016 / 0:01

הדיירת החדשה בבית 'האח הגדול' אמנם רק נכנסה לבית, אבל היא לא חוסכת בכל הנוגע לדעותיה על הדיירים האחרים. אז מה היא חושבת על שי חי ועל פלורי? וואלה! סלבס עושה אש

צילום: אבי כהן ערכיה: מאיה בן ניסן

אתם אמנם רק מתחילים להתרגל לדיירת החדשה בבית 'האח הגדול', רינת פליישר, אבל נראה שלקוגרית הבלונדינית יש גם פה מאוד גדול, ואיך לומר - היא לא חוששת להשתמש בו. להפ, יש לה הרבה מה להגיד.

רגע לפני שנכנסה לבית הכי מפורסם במדינה, התיישבה פליישר לשיחה צפופה עם וואלה! סלבס, שם חשפה את כל הדעות שלה על הדיירים שבבית. אז מה היא חושבת על שי חי?מאוד אשמח לשבת עם שי חי, לראות אותו ככה בלייב", סיפרה. רגע, יש עוד.

מה היא באמת חושבת על השחקן המרכזי בתכנית הריאליטי? "אני חושבת שיש שחקן מרכזי אחד כי כל שאר השחקנים מאוד חלשים, לא כי השחקן המרכזי חזק", אמרה והוסיפה, "אני חושבת ששי חי זה לא כזה מורכב כמו שזה נראה, זה די סיפור של גבר שנתקע בגיל חמש, כמו רובם וכולם - רק שאצלו זה בא יותר מוקצן קצת אינפנטיל רגשית, וזה בסדר כי מרבית מהגברים כאלה". אאוצ'

שי חי. יואב דודקביץ'
אינפנטיל./יואב דודקביץ'

עם מי עוד קשה לבלונדה? "מאוד קשה לי עם פלורי. מאוד קשה לי עם נשים שנכנסות לנישה קטנה וצרה וכל הנשיות שלהן וכל המהות שלהן מסתכמת בלקשקש בסיר.
פעם היו צועקים לנשים בכביש כנסו למטבח, לה צריך לצעוק 'אישה צאי מהמטבח".

וואלה! סלבס לא מוכנה להתפנות מהמטבח, למרות שהיא בכלל לא אישה.

מה דעתכם על הדברים של רינת? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully