וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרגדיה הכפולה של אסתי לי פז

8.2.2016 / 1:00

הדיירת החדשה והמסקרנת שנכנסה בסוף השבוע האחרון (ש') לבית האח הגדול, מסתירה עצב רב מתחת לחיוך הרחב איתו נכנסה לבית. אז מה קרה בעברה של אסתי לי? וואלה! סלבס עצובה

יח"צ - חד פעמי

בסוף השבוע האחרון נכנסו לבית מרושת המצלמות בנווה אילן ארבעה דיירים חדשים, במטרה להכניס קצת אקשן לבית (ולתת לשי חי עוד פרטנרים בפוטנציה לריב איתם). אחת מהם היא הדיירת אסתי לי פז, בת ה-29, שהציגה את עצמה כאשת פרסום באינטרנט, וכלסבית מוצהרת. אך בעברה של הדיירת המסקרנת מסתתרת גם טרגדיה כפולה ועצובה. מאוד.

לעוד סיפורי סלבס:
הקוביות של מייקל לואיס בדרך לאולימפיאדה
המפגש המרגש של יהודה לוי ושלומית מלכה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחרה לא לחשוף את הטרגדיה בתעודת הזהות שלה. אסתי לי פז/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני עשר שנים, משפחתה של אסתי נאלצה להתמודד עם טרגדיה קשה, כשאמה נפטרה ממחלת הסרטן. שמונה שנים מאוחר יותר, אסתי התמודדה עם אובדן נוסף וכואב לא פחות: אחיה בן ה-29, אריאל פז, נפטר גם הוא מאותה מחלה ארורה.

אריאל היה יוצא יחידה מובחרת, ומאבטח של הרמטכ"ל. כשהיה בן 27, התגלה סוג של סרטן נדיר מאוד ברגלו. משפחתו של אריאל, בניצוחה של אסתי, ניהלה קמפיין כדי לסייע לו לגבור על המחלה, המשפחה גם פתחה עמוד פייסבוק תחת השם "מצילים את אריאל פז", שזכה לעשרות אלפי עוקבים ביניהם מפורסמים ואנשים שהסיפור הטרגי נגע לליבם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט בו בישרה אסתי את דבר פטירתו של אחיה לעוקבי העמוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שנתיים של מאבק עיקש במחלה, הלך אריאל לעולמו. אסתי כתבה פוסט ארוך ונוגע ללב בו נפרדה מאחיה: "בצער רב, ברעידות וכאב בעצמות, אני מבשרת לכם שאחי נפטר היום", כתבה. "אחרי שעבר כל גהנום אפשרי מהמחלה. ניסינו הכל. עזרתם לנו ברמות שצריך חיים שלמים כדי להסביר ולספר. ריגשתם אותנו כל יום כל היום מכמויות ההענות לעזרה ותמיכה. אני מאחלת בשם כל משפחת פז שתדעו ימים יפים של שמחה! או איך אריאל אמר את זה: 'יש לנו אופציה להיות עצובים ויש לנו אופציה לשמוח - בואו נבחר בלשמוח'. אני מודה. קשה שלא יתואר..אבל אם הוא היה פה הוא היה מאפס אותי. נסיך על".

רוצים לדבר על הטרגדיה הכפולה של אסתי לי? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully