וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי חי על עדן בן זקן: "מכוערת, נערת ביבים"

4.2.2016 / 11:18

נראה שגם הזמרת המפורסמת, שבסך הכל באה לשמח את דיירי הבית, לא הצליחה לשרוד את הג'ורה של הדייר השנוי במחלוקת, שאמנם ניסה לומר את דעותיו בלחש, אך לא ממש הצליח. וואלה! סלבס לא נחה

צילום מסך

אחרי שקראתם בוואלה! סלבס שעדן בן זקן עתידה להיכנס לבית 'האח הגדול' ולהפתיע את הדיירים, עכשיו קבלו את ההתרחשות שקרתה בבית לאחר ההופעה. וכן, גם הפעם שי חי עומד במרכז הדרמה. או יותר נכון, הפה הגדול והמלוכלך שלו.

אמש (ד'), מי שצפה בשידורים בערוץ 26, וניחן בשמיעה חדה, יכול היה לשמוע את פה הג'ורה של הדייר השנוי במחלוקת - נפתח שוב. הפעם, לא על אחד הדיירים, אם כי על הזמרת המתוקה שהגיעה לשמח את יושבי הבית.

רוצים עוד רכילות?
ישיר לנו סולו: עומר דרור נכנס לנעליו של רן דנקר
ד"ש מהניינטיז: היי פייב מגיעים ליום עבודה ראשון

עדן בן זקן. צילום מסך, עיבוד תמונה
ראש בראש. עדן ושי/עיבוד תמונה, צילום מסך

במהלך ההופעה, סיפרו גורמים בהפקה, כי שי חי ניגש לעדן ונישק לה את היד. אם לא די בכך, הוא אף סיפר לזמרת ההורסת שאחד השירים שלה, "שומרת מרחק", נכתב עליו ואף ביקש ממנה לשיר את השיר.

אממה, לאחר ההופעה, לה זכו הדיירים - ישבו חלק מהדיירים בחצר הבית, שם בלחש בלחש, בתקווה שאף אחד לא ישמע (כנראה שכחת שהאח הגדול רואה הכל), פתח חי ג'ורה על עדן כשאמר לבת הזוג שלו, "היא שכונה. נערת ביבים". אם לא די בכך, ציין הדייר המקועקע, את העובדה שבן זקן 'מכוערת חושך'.


יותר מאוחר בשיחה אחד על אחד עם תניה בחדר השינה, שי חי סיפר לה על ההופעה אבל בחר במילים יותר מעודנות ושיתף שמדובר בבחורה מקסימה. כאילו דא!

וואלה! סלבס רצתה לפתוח פה על בועז שרעבי, אבל פחדה שהוא יפסיק לה אספקת הסחוג.

מה דעתכם על הדברים של שי חי? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully