וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: דודו אהרון שוכח, אייל גולן לא סולח

5.2.2016 / 0:28

הזוג הכי יפה של הוליווד נפרד, אבל לא באמת, הדיירים החדשים שיכנסו לבית המפורסם, הדוגמנית שפתחה ג'ורה על הטוקבקיסטים, התביעה של הזמר המפורסם והסולחה שלא באמת היתה של הזמר המזרחי ואמו. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

יח"צ - חד פעמי

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את הרשימה פותחים אחד הזוגות היותר יפים של הוליווד, אירינה שייק ובראדלי קופר שלחמש דקות איימו לעשות לנו דודו אהרון וציפורה, כשהתפרסם כי השניים נפרדו בגלל אימו של קופר. אז זהו, שלא. הם ביחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין ביחד. אירינה ובראדלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום הרביעי מגיעים הדיירים החדשים שיכנסו לאח הגדול. או יותר נכון הדיירים שההפקה היתה רוצה שיכנסו, אז אם אתם מכירים חברים ששייכים לארגוני ימין או שמאל קיצוניים – תרימו טלפון לאח הגדול.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
ארז טל, קורין גדעון. יואב דודקביץ'
מי יכנס?/יואב דודקביץ'

במקום השלישי נמצאת הטופמודל, בר רפאלי, שהחליטה לפתוח ג'ורה על טוקבקיסטים שירדו עליה בעקבות תמונה שהעלתה בה היא לובשת פרווה. ברבור שלחה את המגיבים להורים שלהם לבדוק אם הם יודעים איך הם מדברים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זו פרווה אמיתית/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומי במקום השני? אייל גולן, שכנראה לא מאס בבתי המשפט, אחרת איך תסבירו את העובדה שהוא שוב תובע - הפעם מדובר בחברה שבנתה לו בריכה בבית. סליחה בריכות! 3 אם אתם חייבים לדעת! אז הבנייה לקתה בחסר וגולן לקה בחוסר סבלנות ופנה לבית המשפט.

אייל גולן. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
שחייה לילית?/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

ובמקום הראשון, איך לא, שוב דודו אהרון ואימו ציפורה, שאמנם עשו סולחה והיא אף קיבלה זר פרחים, אבל לחגיגות יום ההולדת – הבן האוהב דווקא לא הגיע.

אילן רבינויץ על דודו אהרון ואימו ציפורה. מערכת וואלה!
סולח או לא?/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully