וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ג'סיקה אלבה?

וואלה! סלבס

29.1.2016 / 0:05

בשנים האחרונות היא קצת נעלמה מהמסך הגדול (והקטן), אבל ג'סיקה אלבה היא עדיין אחת הנשים הרותחות ביותר בביצה ההוליוודית. אז איך השתנתה הכוכבת הלוהטת עם השנים? צפו. וואלה! סלבס מלאך שחור

אימג'בנק GettyImages

ג'סיקה אלבה נולדה ב-1981 בקליפורניה, לאב ממוצא מקסיקני ולאם ממוצא צרפתי-קנדי ודני, מה שמסביר את היופי המיוחד והאקזוטי שלה. בטח תשמחו לשמוע שאביה הוא צאצא של יהודים ספרדים במקור. לגמרי אחת משלנו.

אז לא הכל נוצץ גם בחיים של אחת הכוכבות הגדולות בעולם, במהלך ילדותה ונעוריה סבלה אלבה ממספר מחלות כמו דלקת ריאות בתכיפות גבוהה, תוספתן קרוע וציסטה בשקדים. הדבר בודד אותה משאר הילדים בבית הספר, משום שבילתה את רוב זמנה בבית החולים, כך שאף אחד לא הכיר אותה מספיק בשביל להתיידד עימה. הם בטח מצטערים עכשיו שלא עשו יותר ביקורי חולים, הא?

בשנת 2008 התחתנה אלבה עם בן זוגה קאש וורן, אותו הכירה על סט הצילומים של הסרט 'ארבעת המופלאים' בכיכובה. וורן היה רק עוזר במאי, אם שאלתם. לשניים נולדו שתי בנות, מה שהרחיק את אלבה מאור הזרקורים. אז איך השתנתה ג'סיקה אלבה עם השנים? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם הכוכבת, ומזמינה אתכם לצפות בשינוי של מי שהוכתרה בעבר לאישה הסקסית בעולם.

לעוד מתיחות פנים: מוניקה בלוצ'י| דיוויד בואי| אן הת'וואי| אדם סנדלר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully