וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי כהן נגד הפקת "האח הגדול": "תהיו בטוחים שאספר הכל"

24.1.2016 / 11:19

רגע אחרי ההדחה המפתיעה ב"אח הגדול" הדייר המבטיח גילי כהן שובר שתיקה ופותח פה גדול בחשבון הפייסבוק שלו: "תהיו בטוחים שאספר הכל, בינתיים תהנו מהתוכנית 'שי חי הגדול'. אני לא פראייר". וואלה! סלבס רושמת

תמונה: ינאי יחיאל

עדיין מופתעים מההדחה של גילי כהן אמש (ש')? נדמה שלא רק אתם בשוק אלא גם המתמודד עצמו, שהחליט לפתוח פה גדול בחשבון הפייסבוק הפרטי שלו. והוא לא עוצר.

כהן הודח אמש (שבת) יחד עם הפרטנר אליו הוצמד גיל אלמוג. ההדחה המפתיעה לא עברה בשקט אצל תומכיו הרבים של כהן, שטוענים בקול גדול שההפקה מסתירה מהם מידע, ועכשיו הדייר שחזר לחיים האמיתיים פותח פה גדול בחשבון הפייסבוק האישי שלו נגד ההפקה בסטטוסים חריפים.


רוצים עוד חדשות חמות?
והרי החדשות: ירדן הראל קוטפת קמפיין
הסוף לשמועות! אילנית לוי חושפת למה היא ואלירז לא מתחתנים
מה קרה לרגל של אלי פיניש?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפנות בוקר כתב כהן בחשבון הפייסבוק שלו סטטוס ראשון אחרי חזרתו מבית 'האח הגדול': "מה נשמע יפים שלי, מה קורה ג'מעעעה? ראיתם איך הודחתי מהתוכנית 'שי חי הגדול'? תהיו בטוחים שאספר לכם כל מה שצריך, אבל הכללל" (האיות המוגזם במקור). כהן ממשיך וחובט בהפקה "לילה טוב לכל החברים שלי, אלה שסימסו (פראיירים) ואלא שלא (הרווחתם). הסברים תקבלו מחר, כמו שאתם מכירים אותי אני לא מדבר באוויר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גילי כהן. יואב דודקביץ'
אז ביי האח הגדול./יואב דודקביץ'

כהן הוסיף בסוף הסטטוס לכל אלו ששאלו אותו אם היה מתנהג שונה "אני חולה על עצמי, מת על איך שהתנהגתי, לא הייתי משנה משפט אחד, אות אחת או צעקה אחת אם הייתי נכנס שוב לגן הילדים, באמא".

הסטטוסים של כהן צברו במהרה אינספור לייקים ושיתופים, כהן המשיך ופירסם סטטוס שני: " יפים שלי, לא נרדמתי כל הלילה, כולי בעצבים, אין לכם מושג מה עובר עליי וזה ממש לא בגלל ההדחה, מת מת מת מת לספר לכם את האמת (מבטיח לעשות את זה בקרוב), עד אז תהנו מהתוכנית 'שי חי הגדול'. כהן סיים את הסטטוס במילים "טפי עליי שהרחתי/הרגשתי/ידעתי ואמרתי את זה כשהייתי שם ולא עשיתי כלום"

וואלה! סלבס עדיין בשוק שפותנה הודחה מ"האח הגדול".


בואו לרכל על ההדחה המפתיעה בפייסבוק של "וואלה! סלבס"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
גילי כהן. צילום: ינאי יחיאל, קשת
האמת אי שם. גילי כהן/קשת, צילום: ינאי יחיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully