וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך הגיבה קים קרדשיאן לבשורת ההריון של אחותה

וואלה! סלבס

21.1.2016 / 11:21

אפשר להירגע, הדוגמנית הצעירה עדיין לא נושאת ברחמה את הילד של הבויפרנד, הארי סטיילס. מדובר במתיחה מוצלחת במיוחד שביצעה קנדל ג'נר על קים קרדשיאן, שהגיבה בצורה קצת מזעזעת. צפו. וואלה! סלבס שלחנו את מושון

צילום מסך

תכניות המתיחות הן משהו שדי עבר מן העולם (היי, יגאל שילון), אבל הטופמודל קנדל ג'נר החליטה לעשות להן הומאז' קטן. או במילים אחרות, מה לא עושים כדי לקדם את התוכנית של אחותך הגדולה, קלואי קרדשיאן?

לעוד סיפורי סלבס:
ילדים, חתונה והבת של נינט: יהודה לוי עונה על הכל
יהודה שומע? שלומית מלכה לוהטת בלנז'רי לבן

קנדל ג'נר בגאלת קרן amfAR , ניו יורק, פברואר 2015. GettyImages
חייכי, אכלת אותה!/GettyImages

האחות הצעירה (20) של המשפחה הטראשית, הגיעה להתארח בתוכנית האירוח של האחות הבכורה, ויחד הן החליטו לבצע תעלול שובב באחות שהביאה אותן עד הלום: קים קרדשיאן, כמובן.

קנדל צילצלה לקים בשידור חי ובישרה לה בשורה ספק משמחת ספק מלחיצה: "אני בהיריון!". רק בתחילת השנה ג'נר פצחה ברומן סוער עם הארי סטיילס, כך שהחדשות המרעישות היו אמורות לזעזע את עולמה של קימי, או לפחות להוציא ממנה תגובה מודאגת ומשעשעת במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה לא הזמן לבדיחות. קים קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרבה הפלא, גם במקרה זה, האמא הטרייה החליטה להיות מרוכזת בעצמה: "היום זה לא היום הנכון לדבר איתי על זה, כי אני אהיה ממש שלילית. ישנתי שעה בלילה, נורת' היתה ערה כל הלילה, והאכלתי את סיינט כל שתי שניות. היום שלי היה כל כך מטורף, לא ישנתי ואני רוצה למות".

קנדל, שהבינה שהשיחה לא תיסוב סביבה אם היא לא תעשה מעשה, פצחה בפרץ דמעות מזויפות, מה שגרם לקימי לשאול אותה את השאלה המתבקשת: "רוצה שאבוא עם הילדים שלי ותעשי עליהם בייביסיטר, לראות איך זה מרגיש?". כמה מתחשב.

קנדל ג'נר הארי סטיילס. מייל און ליין, צילום מסך
בטוחה שזו מתיחה? כי ככה באים ילדים לעולם/צילום מסך, מייל און ליין

מי שהצילה בסוף את המצב כשהבינה שקימי לא יוצאת, איך לומר, האחות הכי מתחשבת בעולם, היתה קלואי, שחטפה את הטלפון ובישרה לקים שהיא נפלה קורבן למתיחה בתוכנית שלה. מלכת הטראש הגיבה בצחקוק, וחזרה להתעסק, כאמור, בעצמה.

וואלה! סלבס עבדה בפספוסים בתור השיח מאחוריו התחבא יגאל שילון.

מה אתם חושבים על המתיחה של קנדל? מצחיקה או מרושעת? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully