וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הכוכבת החדשה בתעשייה עם השם המוזר

21.1.2016 / 16:00

הפדיחות שעשתה המלכה האם על הבמה, ההוצאה מהארון של הכוכב המפורסם ואשתו, התאונה של הטופמודל ההריונית, והשמות המוזרים שהעניקו כוכבי הביצה לבנותיהם - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה!

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את הרשימה פותחת המלכה אם, הלא היא מדונה, שקיבלה נזיפה השבוע מהמעריצים, לאחר שאיחרה בשלוש שעות להופעה ואם לא די בכך, אז גם עלתה שיכורה על הבמה – כך לפי טענת המעריצים.

מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
לא מתנצלת. הפוסט של מדונה/צילום מסך, אינסטגרם

נמשיך למקום הרביעי, שם נמצאת הפרשה החדשה שמסעירה את הוליווד, לאחר שהשחקנית הטרנסג'נדרית אלכסיס ארקט החליטה להוציא את וויל סמית ואשתו מהארון, כשסיפרה שאשתו הראשונה של סמית זרקה אותו לאחר שתפסה אותו במיטה עם המפיק בני מדינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ויל סמית' ג'יידה פינקט סמית'. GettyImages
בארון או לא? ויל ואשתו/GettyImages

במקום השלישי נמצאת ידיעה קצת יותר מרעישה, כי הטופמודל בר רפאלי היתה מעורבת בתאונת דרכים לאחר שפתחה את דלת מכוניתה מבלי לשים לרכב שנמצא על הכביש ופגעה בו. לכולם שלום. גם לתינוק המתוק והחמוד שנמצא בבטן. או התינוקת, תירגעו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לתינוק שלום. בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השני מגיעים אקי אבני ואשתו, או יותר נכון התינוקת שלא הבינה מה ההורים שלה רוצים ממנה כשהחליטו להעניק לה את השם הדי ביזאר – גרייס פיי.

אקי אבני. צ'ינו פפראצי,
גרייס פיי. אקי וניקול/צ'ינו פפראצי

ואם כבר שמות הזויים, אז תכירו את הכוכבת החדשה בביצה, אנני רוזנבלום לוי, כן כן, הבת של יונית לוי ועידו רוזנבלום, שזכתה לשם של כוכבת המחזמר המפורסם, רק שבמקרה שלה מדובר בשם של סבתה של יונית.

יונית לוי עידו רוזנבלום. ניר פקין
אננניייייי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully