וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מי חוזר לבמות במחזמר "בילי אליוט"

11.1.2016 / 0:03

אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם על הליהוק של אושרי כהן למחזמר "בילי אליוט" שם ישתף פעולה עם אבי קושניר בסיפור האהוב על הנער חובב הבלט, עכשיו ההפקה הישראלית מצאה את המורה לבלט ומדובר על שחקנית וזמרת אהובה שחוזרת לבמה אחרי העדרות ארוכה. וואלה! סלבס פלייה!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בילי אליוט. בקרוב בעברית!/מערכת וואלה!, צילום מסך

נדמה שז'אנר מחזות הזמר בישראל לא מפסיק להפתיע ולגדול, אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם על הליהוקים ל"סיפור הפרברים" , "עלובי החיים" ו"תיבת נח" עכשיו המחזמר החדש "בילי אליוט" מקבל חיזוק של דמות מוכרת ואהובה שחוזרת לבמה אחרי העדרות של מספר שנים.

רק בשבוע שעבר סיפרה לכם וואלה! סלבס על כך שהשחקן אושרי כהן לוהק לתפקיד אחיו הגדול של אליוט ובכך הצטרף לאבי קושניר שיגלם את אביו, עכשיו הגיע הזמן לבשר על הליהוק של המורה לבלט שתהפוך את בילי הקטן לרקדן מחונן.


רוצים עוד חדשות חמות?
סלים: "לא הספקתי להשלים עם שי חי, ואכלתי אותה בהצבעות"
סלים מ'האח הגדול' בהפגנה נגד גיוס לצה"ל
חיכה לה: עמר קינן ותמיר ויצמן שוב יחד
ארטפופ: ליידי גאגא והארוס מקיימים יחסי מין ומצלמים

דפנה דקל. ניר פקין
חוזרת בגדול! דפנה דקל/ניר פקין

הזמרת והשחקנית דפנה דקל תכנס לנעליה של המורה לבלט של בילי אליוט, ממש בקרוב יכנסו שחקני המחזמר ביחד עם הרקדנים המקצועיים לחדר החזרות לתחילת העבודה המפרכת על מחזמר המסקרן.


כזכור, בשנים האחרונות דקל הופיעה בתוכנית הילדים "דפנה ודודידו" ומחזות זמר והצגות שונים על הבמה כמו כן בתוכנית "בלו נטלי" כאשר בנוסף המשיכה להוציא מוזיקה מקורית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אושרי כהן. ראובן שניידר
וי לניצחון! אושרי כהן/ראובן שניידר

המחזמר "בילי אליוט", מבוסס על הסרט שעלה בשנת 2000 וגרף שבחים רבים וזכה בפרסים. העלילה נעה סביב בילי, ילד יתום מאם, שמחליט יום אחד להמיר את כפפות האגרוף בנעלי בלט ומוצא עצמו נמשך לריקוד הקלאסי בעזרתה של מורה לבלט (דקל) שלוקחת אותו תחת חסותה. התפקיד של בילי אליוט הצעיר לוהק כבר על ידי שחקן צעיר ואנונימי על ידי המלהק מור שלומוביץ'. על ההפקה אמון הכירואגרף והבמאי אלדר גרויסמן.


המחזמר הועלה לראשונה בווסט אנד בלונדון בשנת 2005, והיה מועמד לתשעה פרסי לורנס אוליבייה וזכה בארבעה, כולל למחזמר החדש. בהמשך הוא עלה במדינות כמו אוסטרליה, טורונטו, שיקגו, ברזיל וברודווי שם הוא רץ במשך 1,312 הופעות וזכה בעשרה פרסי טוני ועשרה פרסי "שולחן הכתיבה", כולל למחזמר הטוב ביותר.


וואלה! סלבס שמה עליה את נעלי הריקוד ועומדת לפצוח בריקודי בטן עזים.

בואו לרכל על הקאמבק של דפנה דקל בפייסבוק של וואלה! סלבס

דפנה דקל. אמיר מאירי, מערכת וואלה! NEWS
בלט זה גם "רק ספורט?/מערכת וואלה! NEWS, אמיר מאירי
אבי קושניר. ניצן אופיר ועליזה זאנה,
אביו של בילי. אבי קושניר/ניצן אופיר ועליזה זאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully