וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונרדו דיקפריו וקלי רורבאך נפרדו

5.1.2016 / 9:34

והנה הפרידה הראשונה לשנת 2016: רגע אחרי שהאקסית המיתולגית הכריזה לעולם שהיא מצפה לצאצא ראשון, השחקן ההוליוודי ליאונרדו דיקפריו נפרד מחברתו בחודשים האחרונים קלי רורבך בת ה-25. האודישנים לבת זוג החדשה מתחילים מע..כשיו. וואלה! סלבס רווקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא! קלי רורבאך וליאונרדו דיקפריו/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם מדובר באפקט הכרזת ההריון של האקסית בר רפאלי? בטיימניג משובח של כניסת שנה אזרחית חדשה והודעת האקסית המיתולוגית שהיא ובעלה מצפים לבייבי חדש, אפשר לדווח על הפרידה הראשונה של שנת 2016, אחרי שהכוכב ההוליוודי ליאונרדו דיקפריו נפרד מחברתו בחודשים האחרונים הדוגמנית קלי רורבאך.

רגע לפני כניסת עונת הטקסים בהם הוא מקווה לצאת עם כמה פסלונים מוזהבים על "האיש שנולד מחדש" (אלוהים, תחוסו עליו ותפרגנו לו באוסקר), השחקן ההוליוודי בן ה-41 עומד להגיע לכל שטיח אדום נטול בת זוג אחרי שנפרד מחברתו בחודשים האחרונים, דוגמנית "ספורטס אילוסטרייטד" קלי רורבאך, כך מדווחים אתרים מעבר לים.


רוצים עוד חדשות חמות?
מתרחבים: יעל נזרי וטדי שגיא בהריון שלישי
הפרויקט ההיסטורי של לירז צ'רכי וכוכב 'פאודה'
מיילי סיירוס וליאם המסוורת' חזרו?

ליאונרדו דיקפריו. ספלאש
רורבך ודיקפריו בדייט/ספלאש

מקורב לשחקן מספר שהשניים כבר פרודים זמן מה: "הם נפרדו לפני יותר מחודש, זה היה דבר הדדי. לשניהם יש לוחות זמנים מאוד לחוצים כרגע, הם שניהם היו צריכים לקחת הפסקה בגלל זה. הם חברים ומדברים בינהם אבל זה לגמרי נגמר בינהם".

דיקפריו ורורבאך בת ה-25 נצפו לראשונה בחודש יוני האחרון ומאז נצפו מספר פעמים ביציאות ברחבי מנהטן, כולל ביקור משותף באליפות ארצות הברית בטניס. הקשר ביניהם גם שמועות אל אירוסים בחודש אוקטובר האחרון. הפעם האחרונה בה הם נראו יחדיו הייתה בחג ההודיה, רגע לפני שהחליטו שמספיק ודי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפילו שמועות על אירוסין עם רורבאך/מערכת וואלה!, צילום מסך

כידוע לכולם, דיקפריו הוא מעריץ מושבע של דוגמניות ו'יקטוריה'ס סיקרט' ו'ספורטס אילוסטרייטד'. הוא יצא בעבר עם ג'יזל בונדשן, קשר שנמשך בין 2001 עד 2005, בר רפאלי מנובמבר 2005 עד מאי 2011 - עד שהחליטו לשבור לוואלה! סלבס את הלב לעשרות חתיכות קטנות. אחריה הייתה גם השחקנית בלייק לייבלי, וארין הית'רטון איתה יצא מסוף 2011 ועד סוף 2012. הקשר האחרון הרציני שלו היה עם הדוגמנית טוני גארן, עימה יצא במשך תקופת "שיא" של שנה וחצי, לאחריה כזכור שיקם את ליבו ואונו עם מספר דוגמניות בחגיגה פרטית בחוף הים שלאחריה הגיע הקשר עם רורבאך, שהגיע כעת לסיומו.


וואלה! סלבס נפרדה מבן זוגה בערב השנה החדשה אחרי שלא הסכים לנשק אותה כי היה לה ריח רע מהפה.

קלי רורבאך בתצוגת TRESemme בשבוע אופנת בגדי ים, מיאמי, פלורידה, 18 יולי 2014. GettyImages
נתגעגע אליך! רורבאך/GettyImages
קלי רורבאך וליאונרדו די קפריו, ניו יורק, 27 ספטמבר 2015. splash
דיקפריו ורורבאך בדייט ניו יורקי/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully