וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאהנה לא לבד: כריס בראון מכה אישה נוספת

וואלה! סלבס

3.1.2016 / 9:31

נראה שההשתוללות על ריאהנה לא היתה מקרה חד פעמי של חוסר שליטה, ולראפר הצעיר יש בעיה קשה של אלימות כלפי נשים. הפעם הקורבן היא בחורה צעירה שהגיעה למסיבה בסוויטה שלו. אז מה קרה שם? וואלה! סלבס לא לאלימות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקורבן ליזיאן גוטיארז./מערכת וואלה!, צילום מסך

עצוב מאוד לפתוח את שנת 2016 עם תמונת תקריב של אישה חבולה, עצוב וכמובן מעלה פלאשבקים מתמונות הפרצוף החבול של ריאהנה. מסתבר שיש קשר בין התמונות - שתיהן ככל הנראה תוצר התנהגותו האלימה ושלוחת הרסן של הראפר כריס בראון. אז מה גרם לו לאבד את זה הפעם ולהכות אישה נוספת? תמשיכו לקרוא.

לעוד סיפורי סלבס:
יונית לוי עם התינוקת החדשה
הפארודיה ששברה את מיכל צפיר

כריס בראון. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
גם את הפרצוף שלה תקעקע על הצוואר?/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

בסוף השבוע האחרון (ו), בשעות הקטנות של הלילה, ערך בראון מסיבת פרטית בסוויטה של המלון שלו בוגאס. בנוהל הקבוע, הוזמנו לסוויטה כל מיני נשים ברות מזל (או שלא), מהן נלקחו הניידים שלהן.
לקיחת ניידים במסיבות פרטיות של כוכבים גדולים היא עניין שבשגרה, כדי למנוע תיעוד מביך של הכוכב ברגעים בהם הוא לא שולט בעצמו. אחת הבנות, ליזיאן גוטיארז, הצליחה להבריח את הנייד שלה פנימה, ופינטזה על סלפי עם בראון, או לפחות איזו תמונה מבזה שלו שתוכל למכור לאתרי הרכילות מעבר לים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נעים להיזכר. הפרצוף החבול של ריאהנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברגע ששלפה גוטיארז את הנייד שלה וניסתה לתעד את הכוכב הוא מיד הבחין בה - ואיבד את זה. לפי עדות הנפגעת הראפר צרח, השתולל חטף את הטלפון הנייד מידה והכניס לה אגרוף בעין ימין. אמא שלך לא לימדה אותך לא להרביץ לבנות?

מצידו של הזמר מכחישים את הטענות, טוענים שהבחורה השתוללה במסיבה וסולקה ממנה - ועכשיו היא מנסה לנקום. בהתחשב בהיסטוריה של בראון, ובתמונות הבלתי נשכחות של האקסית ריאהנה, ספק אם הוא יצליח לחמוק מעונש על התקיפה הזאת.

וואלה! סלבס קוראת להחרים את כריס בראון - לא מאזינים למי שאלים כלפי נשים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully