וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן תובע את אחינועם ניני על רבע מיליון שקל

24.12.2015 / 0:00

ארבעה חודשים אחרי שביקרה את אייל גולן, במהלך ביקורה בגבול רצועת עזה הזמר תובע את אחינועם ניני על אמירותיה בגין לשון הרע, פגיעה בפרטיות ונזקים כספיים, על סכום של רבע מיליון שקל. ניני: "לא יודעת על כתב תביעה שכזה". וואלה! סלבס אובג'קשן

יח"צ - חד פעמי

מספר חודשים לאחר שעוררה סערה על דברים שאמרה בביקור בגבול רצועת עזה - הזמרת אחינועם ניני נתבעת על ידי הזמר אייל גולן, בגין לשון הרע, על סכום שעומד על רבע מיליון שקל.


בחודש ספטמבר האחרון הגיעה ניני נפגשה עם תושבי היישוב נתיב העשרה. בשיחה שלאחר מכן, ציינה ניני מעשים שגולן עשה לדבריה, ואשר בגינם הציבור מחל לו בזמן שאותו ציבור לא מוחל לה על התבטאויותיה הפוליטיות. "אני לא מטומטמת", אמרה ניני, "אני מצילה את ישראל בחו"ל, נלחמת עבור המדינה שאני אוהבת ומוכנה לבקר את הממשלה".


רוצים עוד חדשות חמות?
הומו עבריין: ההסתבכות הפלילית של ברק אדרי
הסלבס יוצאים להגנת בר: "תפסו שעיר לעזאזל"
קלטת סקס של כוכבת "הצלצול הגואל" עומדת למכירה תמורת 2 מיליון דולר

אייל גולן. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
ועדיין מוחלים לו? אייל גולן./מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה
"לא נראה לכם מוזר שאייל גולן שעשה דברים הכי איומים ערכית בעולם, מבחינת לשכב עם קטינות ואבא שלו מסרסר, ממלא קיסריות, ועדיין מוחלים לו? זה בסדר, אין בעיה. הוא בעל קטינות. אדם כמוני, שמאמין בשלום לשתי המדינות, אף אחד לא רוצה לשמוע".

במהלך הפגישה שקיימה הזמרת הישראלית עם נציגי המושב, שהתנגדו להופעתה במקום במסגרת מופע למען השלום - פרץ ויכוח סוער בו תקפה הזמרת את הגישה הסלחנית לדבריה לו זוכה הזמר, "לא נראה לכם מוזר שאייל גולן שעשה דברים הכי איומים ערכית בעולם, מבחינת לשכב עם קטינות ואבא שלו מסרסר, ממלא קיסריות, ועדיין מוחלים לו?", התלוננה הזמרת בפני התושבים, "זה בסדר, אין בעיה. הוא בעל קטינות. אדם כמוני, שמאמין בשלום לשתי המדינות, אף אחד לא רוצה לשמוע".

אחרי שאיים בתביעה - גולן הגיש בתחילת השבוע את כתב התביעה שלו לבית משפט השלום בתל אביב כנגד ניני, על סכום של רבע מיליון שקל. ההאשמות: לשון הרע, פגיעה בפרטיות ופגיעה נזיקית וכספית. בפתח הדברים של כתב התביעה נכתב, "חופש הביטוי אינו חופש הביזוי. והזכות להשמיע אינה הזכות להשפיל. הזרוע המילולית המשתלחת כואבת, לעיתים לא פחות מן הזרוע הפיזית..."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כתב התביעה שהגיש גולן נגד אחינועם ניני/מערכת וואלה!, צילום מסך
הנתבעת מתוארת כ"זמרת ישראלית המפורסמת בעולם וידועה באמירותיה השנויות במחלוקת ובדעותיה הפוליטיות המזוהות על הספקטרום השמאלי של המפה הפוליטית בישראל".

התובע, מתואר בכתב התביעה כ"גרוש החי בזוגיות עם שלושה ילדים, זמר במקצועו, הנחשב לאחד הזמרים המצליחים בישראל, אשר זכה במרוצת השנים בתארים והישגים שונים בגין יצירותיו ובין השאר זכה מספר פעמים בתואר "זמר השנה" ו"זמר העשור", בזמן שהנתבעת מתוארת כ"זמרת ישראלית המפורסמת בעולם וידועה באמירותיה השנויות במחלוקת ובדעותיה הפוליטיות המזוהות על הספקטרום השמאלי של המפה הפוליטית בישראל".

אחינועם ניני. רונן אקרמן,
"וידועה באמירותיה השנויות במחלוקת ובדעותיה הפוליטיות המזוהות על הספקטרום השמאלי". אחינועם ניני/רונן אקרמן

כתב התביעה טוען, כי גולן חווה מהאמירות פגיעה ונזקים שנאמדים במיליוני שקלים, והוא מעמיד את תביעתו על סכום חלקי של רבע מיליון שקל. עוד מצוין בכתב התביעה שהסכום הוא רק על חלק מהנזקים וכי הוא שומר לעצמו את הזכות לעדכן את סכום התביעה, כמו גם הדרישה לשלם את הוצאות המשפט ושכ"ט העורך דין של גולן שי אליאס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיכום כתב התביעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזמר אייל גולן לא זר לתביעות. מאז פרוץ פרשת "משחקי חברה" - הוא הספיק לתבוע את צמד המגישים אורלי וילנאי וגיא מרוז, את צמד מגישי הרדיו טל ברמן ואביעד קיסוס, תביעה שנדחתה בחודש שעבר וכמו כן בלוגר מוכר.

בשיחה עם וואלה! סלבס אחינועם ניני סיפרה שהיא לא יודעת על כתב תביעה שכזה.


וואלה! סלבס תבעה את ההורים שלה על הזנחה וחינוך לקוי.

מי מהצדדים צודק? רכלו לנו בפייסבוק

אחינועם ניני אייל גולן. רונן גולדמן
יח"צ, עיבוד תמונה
נתראה בבית משפט./עיבוד תמונה, רונן גולדמן יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully