וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הסודות האפלים של מתמודדי 'האח הגדול' נחשפים

24.12.2015 / 17:00

ביקור של אחד הקומיקאים הגדולים בישראל, הגזרה החדשה של מלכת הטראש, הלידה של מלכת החדשות המקומית, תביעת הענק של שני הזמרים המפורסמים וכמובן הסודות של הדיירים החדשים. כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עיבוד תמונה

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את הרשימה פותח ביקור מצחיק במיוחד - אחרי הכל מתי בפעם האחרונה אחד הקומיקאים הכי גדולים בעולם הגיע לביקור בישראל? אז תגידו היוש לג'רי סיינפלד שנחת כאן ללא פחות מארבע הופעות.

ג?רי סיינפלד. סיון פרג?, מערכת וואלה! NEWS
ווקלאם! ג'רי/מערכת וואלה! NEWS, סיון פרג?

במקום השני נמצאת עוד הוליוודית, שבשבוע אחד הספיקה להציג לעולם את הגזרה החדשה שלה שאחרי הלידה וגם להשיק אפליקציית אימוג'ים. לפחות ככה היא קוראת לזה. קים קרדשיאן כפרה, תמונות של תחת שחור זה לא אימוג'י!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תאכלי משהו. קים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השלישי מגיעה עוד לוהטת, שהציגה גזרה של אחרי לידה. הפעם מדובר במישהי קצת יותר איכותית, יונית לוי שמה – שיומיים בבית החולים הספיקו לה בשביל לעשות צ'ק אאוט ולקחת את התינוקת המתוקה הביתה.

יונית לוי עידו רוזנבלום. ניר פקין
יפה לך אדום מאמוש. יונית ועידו/ניר פקין

ובמקום השני נמצאים: מצד אחד אייל גולן, ומהצד השני ניצבת לה אחינועם ניני. וביניהם? ביניהם תביעה גדולה שהגיש גולן על סך רבע מיליון שקלים בגין לשון הרע, פגיעה בפרטיות ונזקים כספיים. ומה עם איזה שיר על זה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראש בראש. אחינועם ואייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום הראשון מגיעים הסלבס החדשים בביצה: דיירי האח הגדול כמובן, שכנראה עוד לא הבינו שאי אפשר להסתיר סודות מהתקשורת. בטח לא מוואלה! סלבס, שחשפה בשבוע אחד את העובדה שלעמר קינן בכלל נמצאת בזוגיות, שנגד ברק אדרי הוגשה תלונה במשטרה על איום ברצח של חרדים ושלשי חי פתחו תיק במשטרה נגד אלימות והוא אף עשה עבודות שירות. מרשים, לא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסודות נחשפים!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully