וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלבס יוצאים להגנת בר: "תפסו שעיר לעזאזל"

23.12.2015 / 14:11

אחרי שפרשת בר רפאלי קצת ירדה מהכותרות, החברים המפורסמים של הטופמודל מרגישים בנוח לדבר על הפרשה ויוצאים להגנתה. אז האם מדובר בפושעת או בקורבן? וואלה! סלבס רואה הכל

עיבוד תמונה

נראה שפרשת בר רפאלי ומס הכנסה מסרבת לרדת מהכותרות. אז נכון, הרעש התקשורתי סביב הפרשה קצת דעך, אבל כפי שזה נראה - המפורסמים עדיין לא נרגעו מהפרשה, כך שבחתונה של אסף אטדגי, שנערכה אתמול, נושא השיחה העיקרי היה העלמות מס וחשבוניות.

כשנשאלו המפורסמים האם גם להם יש ממה לחשוש - הם מיד הגיבו שאצלהם הכל בסדר. "אני לא נכנסת לדברים האלו", מיהרה עדן בן זקן להגיד. עומר אדם לעומת זאת, הצהיר שהוא "מדווח על הכל", גם ליאור נרקיס אמר בקול גדול, "הכל מתוקתק אחי". ומה עם אסי ישראלוף? הוא טוען ש"אבא שלי אמר לי כל חיי, 'תלך ישר לא תצטרך להסתכל לצדדים', הקשבתי לך אבא". אם אתה אומר.

עדן בן זקן. רפי דלויה,
לא נכנסת לזה. עדן/רפי דלויה

מפורסמים נוספים שהודיעו כי להם אין מה לדאוג הם רני רהב שסיפר ש"הם מבקרים אותי פעם בשנה כמקובל". לעומתו, טהוניה רובל מיד מיהרה להפליל קולגה אחרת, "אני חושבת שמי שצריכה באמת לדאוג זו ליהיא גרינר לא?", ורק אמירה בוזגלו נלחצה מעצם השאלה, "מה אתה מלחיץ אותי? אמאל'ה חמסה! אני משלמת יותר מדי. הם כל היום גובים ממני".


ומה היה להם להגיד על פרשת בר רפאלי? "יש יותר רעש תקשורתי מעובדות בשטח", אמר ישראלוף. גם בוזגלו הסכימה איתו וטענה, "זו תחושה אצלנו בתקשורת, שום דבר לא מדעי - תופסים אותה כשעיר לעזאזל". מי שעוד הסכימה איתם היא רובל שגם המציאה תאוריית קונספירציה חדשה, "זה משהו ממשלתי שמחפש לעצמו יחסי ציבור, והוא מבין שאם הוא רודף אחרי אישיות מפורסמת כזו או אחרת זה יגיע לכותרות ולחדשות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
טהוניה רובל. רפי דלויה,
מה עם ליהיא גרינר? טהוניה/רפי דלויה

החבר הטוב של ברבור, הראל סקעת, מיהר להרגיע את הרוחות וטען, "הכל בסדר ויהיה בסדר", לעומתו, לעינת ארליך היה מסר מאוד ברור, "זו מדינת חוק ולכן צריך לשמור על החוק ולעשות את הדברים כמו שאני משלמת כל אחד אחר משלם כמובן שגם היא צריכה לשלם".

וכרגיל, רק לנמסיס של רפאלי, אסי עזר, היתה בדיחה בנושא, "אני פונה למס הכנסה הבאה בתור", תוך שהוא מצביע על שותפתו לתכנית, רותם סלע, "אני מבקש שתשבו עליה. תשבו עליה חזק היא תשבר בחקירה". מי שסיכמה את הנושא בצורה הכי נכונה היא קרן פלס, "אם הם רצו להביא לידי הציבור איזה נושא - הם מצאו אחלה פרזנטורית ואני מקווה שהם הצהירו על זה מס".

וואלה! סלבס מצהירה על הכל חוץ מעל המנויים באתרי הפורנו שמתעסקים בסקס ביזארי.

רותם סלע, אסי עזר. רפי דלויה,
רותם מצהירה על הכל? רותם ואסי/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully