וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הומו עבריין: ההסתבכות הפלילית של ברק אדרי

וואלה! סלבס

23.12.2015 / 0:02

כשברק אדרי הציג את עצמו ב'האח הגדול' כ"הומו עבריין", הוא כנראה ידע למה הוא מתכוון: מסתבר שב-2011 הוגשה נגדו תלונה במשטרה, על מה? וואלה! סלבס חוק וסדר

צילום מסך

שלדים בארון הם משהו שוואלה! סלבס מאוד אוהבת, במיוחד כשמדובר בדיירי 'האח הגדול'. אז מי הפעם? שמעו סיפור: אי שם ב-2011 כשדייר בית 'האח הגדול' ברק אדרי עדיין לא התעסק בדיונים על תקציב וחסינות אלא היה סתם חייל אלמוני מבית שמש, הוא כתב סטטוס בפייסבוק שהצליח לעורר הרבה זעם ולייצר כבר אז כותרות. אז איך זה הגיע לתלונה במשטרה? תמשיכו לקרוא.

לעוד סיפורי סלבס:
רגע של נחת בשחת: בר רפאלי בסרטון פרובוקטיבי
לא רק מנהלת משרד: הקריירה הנוספת של פלורי אלקסלסי

ברק אדרי. יואב דודקביץ'
מסטטוס בפייסבוק לתלונה במשטרה. אדרי/יואב דודקביץ'

לפני 4 שנים, כשהעיר בית שמש היתה שרויה בשיא המחלוקת בין התושבים החרדים והחילונים בעיר - החליט חייל אחד, ברק אדרי, לכתוב סטטוס קיצוני במיוחד בעמוד הפייסבוק שלו: "מוות לחרדים - מי בא איתי להחריב את בני ברק?"

אדרי כזכור, הוא הומוסקסואל מוצהר, שככל הנראה לא מצאה חן בעיניו העובדה שהעיר בה נולד וגדל הולכת ונהיית חרדית מיום ליום, כתב את הסטטוס הזועם מתוך תסכול - אך יש כאלה שהמילים הקשות של החייל האמיץ פחות שעשעו אותם.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטטוסים המדוברים ותגובת משטרת ישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדברים הקשים עוררו את זעמם של החרדים ופורסמו באתר 'כיכר השבת'. אדרי, שככל הנראה נבהל וחשש להסתבך, הסיר את הסטטוס המדובר וכתב במקום: "זוהי ארץ לחילונים! ואם ה__ האלה היו עושים צבא... אז היתה להם זכות. כל עוד הם לא תורמים גרם למדינה, שיחפשו מי יעשה אותם!". אממה, השינוי לא היה מהיר מספיק, ונגד אדרי הוגשה תלונה במשטרה בעקבות הסטטוס המסית.

מהפקת 'האח הגדול' נמסר בתגובה: "מדובר בסטטוס שכתב ברק לפני מספר שנים, אז חזר בו והביע חרטה. נסתפק בתגובתו לעניין כפי שפורסמה בשעתו: '...יש לי אח חרדי ודוד שהוא רב חשוב בירושלים... אני מתחרט... הבהרתי שהכוונה היא רק למחאה בדרכים חוקיות".

וואלה! סלבס כתבה פעם פוסט מסית נגד המשקל שלה. הוא התנקם בה ועלה.

מה אתם חושבים על ההסתבכות של ברק אדרי? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully