וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפה הגדול של הראל סקעת מסבך אותו

18.12.2015 / 0:30

הקמפיינים שאיבדו שתי הכוכבות הגדולות, הקמפיין שקטפה הטופמודל הישראלית, הרומן ההזוי של צמד השחקנים, ההתנהגות האלימה של השף המפורסם וכמובן הפה הגדול של הזמר המפורסם. כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

מערכת וואלה!

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את הרשימה פותחות צמד בנות שבקרוב מאוד יאלצו לחפש מקור הכנסה נוסף, ככה זה כשקרן פלס ואיילת זורר מאבדות את הקמפיינים הנחשקים שלהן שהכניסו להן לא מעט מזומנים לחשבון הבנק.

איילת זורר. אינסטגרם, צילום מסך
ביוש. איילת/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום הרביעי מגיעה פרזנטורית נוספת, הפעם אחת שלא ממש צריכה לדאוג להכנסה שלה, כי הגברת בר רפאלי קטפה קמפיין שווה במיוחד לחברת לנז'רי בריטית מפורסמת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוהטת. בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השלישי נמצא זוג חדש ולוהט. מצד אחד: אלי פיניש שמוכר לכולם. מצד שני: ליאור כהן, דמות מוכרת בעיקר בעולם הילדים. ומי משקיפה מהצד? החברה לשעבר דנה פרידר, שבמקרה או לא היא גם קולגה קרובה של פרידר. אחת כזו שגדלה איתה באותה עיר ושיחקה איתה באותה סדרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאימים? אלי וליאור/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השני מתברג המאסטר שף המפורסם, יונתן רושפלד, שכנראה שכח שהוא בסך הכל בן אדם ונתן לשמן זית לעלות לו לראש. כך לפחות מספרים עובדיו לשעבר שטוענים שהוא היה נוהג לזרוק עליהם מחבתות ומאפרות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטבחי הגיהנום. רושפלד/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובמקום הראשון, האיש שהצליח לעורר סערה בקרב קהילה שלמה – הראל סקעת כמובן, שטען כי הוא נגד מצעדי גאווה והומואים שרצים בתחתונים. הקהילה הגאה, מן הסתם, לא שתקה, ודרשה מהזמר להתנצל. אז הוא התנצל, בערך.

הראל סקעת – שיבוא עלינו. צילום: יריב פיין וגיא כושי,
לא נעים. הראל/צילום: יריב פיין וגיא כושי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully