וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה החדשה של אלי פיניש - חברה של דנה פרידר

17.12.2015 / 0:45

חצי שנה אחרי הפרידה מדנה פרידר ורגע אחרי הפרידה מיעל אבקסיס - הקומיקאי והשחקן, אלי פיניש, מתרגל זוגיות חדשה, טריה ומפתיעה עם כוכבת ילדים צעירה, שבמקרה היא גם חברה של פרידר. מבולבלים? וואלה! סלבס משולשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין דבר שוואלה! סלבס יותר מאמינה בו מאשר האהבה (אולי הפחמימה). אז רגע אחרי שסיפרה לכם על הפרידה המצערת של זוג השחקנים האיכותי משהו, אלי פיניש ויעל אבקסיס, אחרי חודשיים של זוגיות צנועה הרחק מאור הזרקורים - עכשיו היא גאה ומאושרת לספר לכם על האהבה החדשה בחיי פיניש, שבטח תשמח את כולם חוץ מבחורה אחת - האקסית שלו, דנה פרידר.


מסתבר שבתקופה האחרונה, אחרי סיום הרומן הקצרצר עם אבקסיס - פיניש פצח במערכת יחסים עם שחקנית צעירה ומוכשרת, שמוכרת לקהל הרחב וגם לאקסית המיתולוגית שלו.



רוצים עוד חדשות חמות?
כוכבת מפורסמת נמצאת בחקירה ברשות המסים
רגע לפני לידה: יונית לוי בטיול משפחתי עם יהונתן
רותם סלע וחברת האופנה בדרך לפרידה?

אלי פיניש. ניר פקין
רווק מבוקש. אלי פיניש/ניר פקין

בתקופה האחרונה, פיניש בן ה-40, יוצא עם השחקנית הצעירה, ליאור כהן (30), שמוכרת לצופי הטלוויזיה ובמיוחד לקהל הצעיר מסדרות כמו: "מה בכריש", "עספור" ובמיוחד מלהיט הילדים "גאליס" - שם שיחקה לצידה של לא אחרת מאשר פרידר. ככה זה שהביצה המקומית קטנה כל כך.



לוואלה! סלבס נודע, כי בשבועות האחרונים השניים מטפחים זוגיות ונצפו במספר מקומות בילוי בעיר, תוך שהם מקפידים לשמור את הקשר תחת מעטה של סודיות - מה שכנראה יהווה הפתעה גמורה לחברים שקוראים שורות אלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ליאור כהן. אביב חופי
צעירה ומוכשרת. ליאור כהן/אביב חופי

כזכור, פיניש ופרידר (28) נפרדו בתחילת הקיץ האחרון כפי שסיפרה לכם וואלה! סלבס לראשונה אחרי שנתיים של זוגיות ומעמד של פאוור קאפל מקומי, השניים ניהלו זוגיות יציבה ואוהבת אך חוו בעיות לקראת סופה, כאשר בסוף יוני נפרדו בפעם השנייה והאחרונה.

גאליס. יח"צ, צילום מסך
ליאור כהן ודנה פרידר בתקופת "גאליס"/צילום מסך, יח"צ

מאז הפרידה מפיניש, פרידר מצאה אהבה אצל איש העסקים המבוקש דין שטרן, כפי שוואלה! סלבס הייתה גאה לחשוף בפניכם, ועכשיו נדמה שגם פיניש מצאה את אשר אהבה נפשו. בתקווה.


וואלה! סלבס מנהלת רומן עם סטפני טאנר כוכבת "צער גידול בנות"

דנה פרידר, אלי פיניש. יחצ, רפי דלויה
פרידר ופיניש בזמן הזוגיות/רפי דלויה, יחצ
דנה פרידר. ניר פקין
פרידר והבויפריינד החדש דיו שטרן./ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully