וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד הגדול של הקרדשיאן נחשף

10.12.2015 / 10:28

האחות הקטנה של קים קי בסך הכל רצתה לשתף את העולם בכישורים הקולינריים שלה, אלא שאז נחשף הסוד הגדול שלה. אל דאגה, היא כבר הספיקה להגיב ואפילו לקלל את מי שהעז לבקר אותה. וואלה! סלבס הבורר

קלואי קרדשיאן. GettyImages
מה הסוד שלך?/GettyImages

כמו בכל חג הודיה, מתכנסת לה המשפחה הכי טראשית בהוליווד לארוחת חג מסורתית, הכוללת אוכל כיד המלך, שתייה, המון מצב רוח וכמובן, מלא קינוחים טעימים (למרות שהאחיות הטראשיות לא הכניסו פחמימה לפה מאז 1990).

השנה, החליטה האחות המתוקה, קלואי קרדשיאן, להפתיע את בני המשפחה ואפתה שלל עוגות ופאים מיוחדים לרגל החג. לא רק זה, קלואי המתלהבת, אף טרחה לצלם את מעשה ידיה ופרסמה זאת בדף האינסטגרם שלה - תמונה שזכתה ליותר מחצי מיליון לייקים.

רוצים עוד רכילות?
מה קיבלו המפורסמים בתמורה לסרטון באינסטגרם?
בשעה טובה: האם כוכב הילדים לי בירן מתחזק?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה טעים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני כל כך גאה בעצמי, אני יכולה להגיד את זה??? צילמתי את עצמי במטבח אופה לרגל החג ואני אפרסם את כל התמונות בקרוב באפליקציה שלי!!! אני אוהבת לבחון את עצמי ולראות מה אני יכולה להשיג ולראות שאני ממש מצליחה! עכשיו בואו נתפלל שזה טעים כמו שזה נראה! הלחם הזה הולך להיות פצצה!".

התרגשתם? יופי, כי ג'יין לוקהארט, הבעלים של מאפיית "ליידי ג'יין המתוקה" לא ממש התרגשה למראה התמונה, שלא לומר זעמה. למה? מהסיבה הפשוטה שהעוגות שהגברת קרדשיאן הציגה כמעשה ידיה - בעצם נקנו במאפיה שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בני זונות עלובים!/מערכת וואלה!, צילום מסך

"העצבים, כשראיתי את העוגות על השולחן שלה, חשבתי לעצמי, 'היא בטח צוחקת עליי", סיפרה לוקהארט ל'דיילי ניוז', "אני רוצה להגיד 'עבודה טובה, את רוצה לעבוד אצלי?", אמרה בעלת המאפיה והוסיפה, "אם היא היתה נותנת לנו קרדיט, זה היה נחמד, אף אחד מעולם לא גנב מאיתנו את הקרדיט כמו שהיא עשתה".

אך נראה שג'יין לא היתה היחידה שזיהתה את העוגות, כי לא מעט גולשים העבירו ביקורת על מיס טראש ואף הגיבו על התמונה, מה שגרם לאחות של קים קי לצייץ בטוויטר, "בני זונות עלובים! יש לי הרבה חרא בחיים שלי כרגע. נסו לא להתערב בעניינים שלי, אתם דוחפים את האף שלכם יותר מדי". זועמת.

וואלה! סלבס אוהבת לדחוף את האף שלה. לכל חור. בעיקר אם יש שם עמבה.

מה דעתכם על השקר של קלואי? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully