וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר חוגג עם בנות ומסתבך עם המשטרה

10.12.2015 / 10:20

אחרי שחיפש אהבה באינטסגרם, הזמר הקנדי מחפש אהבה בחדר המלון שלו עם ארבע בחורות, עד כמובן, שאחת מהן מקבלת רגליים קרות ומצלצלת למשטרה, שמגיעה ומפוצצתצ את הפארטי. וואלה! סלבס מדינת משטרה

ג'סטין ביבר בקמפיין הלבשה תחתונה וג'ינס של קלווין קליין, ינואר 2015. Mert Alas & Marcus Piggott,
ג'סטין ביבר בקמפיין הלבשה תחתונה וג'ינס של קלווין קליין, ינואר 2015/Mert Alas & Marcus Piggott

קבלו את מנת הגועל היומית שלכם מבית היוצר של ג'סטין ביבר: רגע אחרי שחיפש בחורה אנונימית ברשתות החברתיות בתקווה שתהפוך לבת הזוג שלו, הזמר הכי מופרע בהוליווד כנראה איבד תקווה - אז הוא החליט להתנחם בזרועותיהן של לא אחת, לא שתיים וגם לא שלוש, כי אם ארבע נשים.

על פי 'הסאן', ביום ראשון האחרון, רגע לאחר שסיים את ההופעה שלו בלונדון - הזמין ביבר ארבע בחורות לאפטר פארטי בחדר המלון שלו. האלכוהול זרם, המוזיקה התנגנה וכולם רקדו ושמחו. כולם, חוץ מבחורה אחת, שאחרי מספר שעות בחדר נכנסה להתקף חרדה.

רוצים עוד רכילות?
מה קיבלו המפורסמים בתמורה לפרסום סרטון באינסטגרם?
בעזרת השם: כוכב הילדים לי בירן מתחזק?

ג'סטין ביבר. ספלאש
ג'סטין ביבר/ספלאש

על פי הדיווח, אותה בחורה ירדה לקבלה והחלה לצעוק, "היא ירדה יחפה לקבלה", סיפר עד ראייה, "והחלה לצעוק שהיא לא מוצאת את החברה שלה ושהיא מתקשרת למשטרה". לאחר מספר דקות, השוטרים החמודים של לונדון אכן הגיעו למקום.

דוברות המשטרה אכן אישרה את הפרטים ומסרה: "שוטרים הוזעקו למקום ביום שני ב6:15 בבוקר, לאחר חששות לשלומה של אישה ששהתה במקום", מסרו והוסיפו, "שוטרים שהגיעו למקום וידאו כי הבחורה בטוחה ובריאה. לא בוצעו במקום שום עבירות והמשטרה לא נקטה בשום מהלך".


וואלה! סלבס חולמת להיות ציפה של כרית בחדר המלון של ג'סטין. או סתם כוס וודקה רד בול.

מה דעתכם על ההתנהגות של ג'סטין? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully