וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הסוד שמסתתר מאחורי סרטוני הסלבס באינסטגרם?

10.12.2015 / 0:03

לירן כוהנר וגיא גיאור, ירדן הראל, אגם רודברג ושלל מפורסמים נוספים קיבלו הצעה לפרסם סרטון פרסומת עבור חברת התעופה. רוצים לדעת מה הם קיבלו בתמורה לסרטון הקצרצר? וואלה! סלבס גרידית

מערכת וואלה!

אם גם אתם שוטטתם באינסטגרם ונתקלתם בסרטון פרסומת של אגם רודברג או גיא גיאור ולירן כוהנר אוחזים בגלובוס ובוחרים יעד בעולם - תדעו שלא מדובר בצירוף מקרים אלא בתרגיל שיווקי, עליו עמלו מיטב המוחות.

בחברת 'אל על' ו'פליי קארד' החליטו שבמקום עוד סרטון פרסומת משעמם, הם מעלים הילוך ועוברים לרשתות החברתיות. לשם כך, פנו בחברת התעופה למפורסמים המקומיים וביקשו מהם לפרסם בחשבון האינסטגרם האישי שלהם סרטון קצרצר ובו הם מסובבים גלובוס ובוחרים יעד בעולם. הסרטון עלה בצירוף האשטגים של המבצע, כמובן.

אם חשבתם שהמפורסמים עשו זאת מתוך נדיבות או טוב לב, אתם ממש לא מבינים איך זה עובד בביצה המקומית, כי מדובר בשיתוף פעולה מסחרי בין החברות למפורסמים, במסגרתה המפורסמים יקבלו נקודות מהחברה המסחרית ובה יוכלו לרכוש כרטיסי טיסה, כרטיסים להצגות והטבות נוספות. אתם כבר יכולים לנחש באיזו אופציה הם בחרו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אז מי ברי המזל? הפרנזטורית של החברה, יעל גולדמן שעדיין לא החליטה לטוס לניו יורק או תאילנד, השף עומר מילר שיטוס עם אישתו לניו יורק, לירון ויצמן שתטוס לחופשה משפחתית ראשונה עם הבעל והילדה לתאילנד, מיה דגן נוסעת עם בן הזוג והבת המתוקה לתאילנד, ירדן הראל, שירי מימון, מלי לוי, ישראל אטיאס ועוד מפורסמים רבים.

וואלה! סלבס רצתה לטוס לעכו, אבל יש לה צו עיכוב יציאה מהארץ.

מה דעתכם על הדיל? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully