וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט המפתיע של מיקי גבע

7.12.2015 / 10:04

הקומיקאי המפורסם החליט שבמקום לכתוב עוד דרמה או טלנבולה - הוא פשוט יכתוב על מה הנושא שהוא מכיר מקרוב: חייו של קומיקאי רגע לפני החתונה. או במילים אחרות - על עצמו. וואלה! סלבס תפקיד כפול

יח"צ - חד פעמי

נראה שטרנד הבואו-נעשה-סדרות-על-סיפור-חיינו עובד מאוד חזק בימים אלו. אחרי יהודה לוי ב'איש חשוב מאוד', מאור זגורי ב'זגורי' ואדיר מילר שעובד בימים אלו על 'צומת מילר' - קבלו את השם החדש שעובד על סדרה על חייו - מיקי גבע.

כן, נראה שגבע הבין שבמקום עוד דרמה עלילתית או טלנובלה סוחפת, הפתרון הטוב לרייטינג הוא דווקא בסדרות יותר מציאותיות או במילים אחרות: סדרה על חייו האישיים ולכן החליט לכתוב סדרה שתגולל את סיפור חייו.

רוצים עוד רכילות?
לוהטת מתמיד: מירי בוהדנה עושה יוגה בביקיני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב על המסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבע, שבקרוב מאוד יצעד אל עבר החופה וישבע אמונים לבת זוגו, ספיר, אותה הכיר על סט הצילומים של הסדרה הקודמת שלו, 'מלבי אקספרס', עובד בימים אלו על סדרה שתגולל את סיפור חייו של קומיקאי רגע לפני החופה. נשמע מוכר?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מיקי גבע. שלומי צ'יקונה,
שיהיה במזל. מיקי וספיר/שלומי צ'יקונה

על פי גורמים בהפקה, הסדרה, שככל הנראה תקרא, 'נפלת חזק', תעלה בערוץ 10 ותעקוב אחר סטנדאפיסט בשבועות האחרונים שלפני חתונתו כמו ההכנות בדרך לחתונה, בחירת האולם, בחירת הקייטרינג, הזמר שיופיע בחתונה, בחירת השמלה ועוד. בימים אלו עומל גבע על ליהוק הסדרה, וישלב בסדרה גם קטעי סטנד אפ מהמופע שלו.

וואלה! סלבס כתבה סדרה על חייה - 'עלובי החיים השמנים'.

מה דעתכם על הסדרה החדשה? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מיקי גבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully