וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשולש הלוהט של אורי פפר, רותם סלע ואביב אלוש

3.12.2015 / 11:14

אחרי שסיים להצטלם עם אנדרו גארפילד באוסטרליה לסרטו של מל גיבסון ושנייה לפני שיתחיל את צילומי הדרמה הפסיכולוגית החדשה, אורי פפר לוהק לתפקיד מרכזי בעונה החדשה של "להיות איתה" שם הוא עומד לעשות את החיים של רותם סלע לקשים במיוחד. וואלה! סלבס דוקטור פפר

אורי פפר. עידו שחם
הלו נועה! אורי פפר/עידו שחם

ההכנות לקראת תחילת צילומי העונה השנייה של "להיות איתה" מתקדמות, ואחרי שוואלה! סלבס ספיילרה לכם על הליהוק של כוכבת הנוער דר זוזבסקי שתתחיל בקרוב לשנן שורות לקראת תפקידה בעונה העתידית, היא מקבלת חיזוק גברי לא צפוי.


לוואלה! סלבס נודע שהשחקן אורי פפר לוהק לאחד התפקידים הראשיים בעונה הקרבה של סידרת הדרמה המצליחה, וכמו זוזובסקי גם דמותו עומדת לעשות את החיים של רותם סלע ואביב אלוש לא קלים בכלל.


רוצים עוד חדשות חמות?
הנסיך הארי משחק רוגבי וחושף את החבילה הנסיכותית
מטרו סקסואל שיק: אסף גרניט מטפח את הזקן
אסי עזר פותח את הפה: "אקס פקטור הרגו את הז'אנר"

להיות איתה. גיא כושי ויריב פיין
אביב אלוש ורותם סלע/גיא כושי ויריב פיין

פפר עומד לגלם את יאיר אלטמן, איש עסקים אמיד שמכיר את דמותה של רותם סלע עוד מילדות. פפר יחזור בסערה לחייה הולנדר, וינסה להפריד בינה לבין עמוס. צרכני רכילות כמוכם בוודאי יודעים שפפר הוא בעלה של יעל גולדמן, חברתה הטובה של רותם סלע בחיים ולאחרונה גולדמן אף הייתה מועמדת להכנס לנעליו של אסי עזר ב"אח הגדול". רואים? החיים הם גלגל.


התקופה האחרונה פורה במיוחד עבור פפר, שהפך ללא ספק לאחד השחקנים העסוקים בישראל. רק לאחרונה הוא סיים את צילומי הסרט ההוליוודי "אקסט רידג'" באוסטרליה בבימוי של מל גיבסון, שם הוא חולק מסך עם אנדרו גארפילד, וינס ווהן וסם וורת'ינגטון ("אווטאר"). השחקן המבוקש גם יתחיל להצטלם בקרוב לדרמה פסיכולוגית חדשה, לצד חמי רודנר ודביר בנדק ,כפי שסיפרה לכם וואלה! סלבס לראשונה ולסידרה החדשה "מפלצות קטנות" של רשת איך הוא מצליח להכניס את כל זה ליומן?

וואלה! סלבס לוהקה לתפקיד מרכזי בסרט ההמשך ל"חגיגה בסנוקר"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יעל גולדמן אורי פפר. GettyImages
פפר ויעל גולדמן על השטיח האדום בפריימרת DIG" אימג’בנק, Gettyimages/GettyImages
רותם סלע, יעל גולדמן. שוקה כהן,
תזהרי ממני! גולדמן וסלע/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully