וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר חושף סודות מהפקת 'האח הגדול'

30.11.2015 / 13:22

בפוסט שכתב למחליפה שלו, חושף אסי עזר סודות מאחורי הקלעים של ההפקה המדוברת. אז איך קנה אסי עזר את ליבם של אנשי ההפקה? ואיך הוא היה מעצבן את ארז טל? וואלה! סלבס שיר פרידה

צילום מסך

פרידות הן דבר לא קל. הנה, תראו את אסי עזר, שמתקשרה להיפרד מהתפקיד שליווה אותו במשך 8 עונות – הנחיית 'האח הגדול'. כדי להקל במקצת על הפרידה וכדי להכין את המחליפה שלו, המנחה קורין גדעון, כתב עזר פוסט ארוך, בו הוא גם חושף סודות מאחורי הקלעים של הפקת התכונית.

לעוד סיפורי סלבס:
הדוגמנית אור דניאל בהריון ראשון
צפו: הבילוי הלילי של שון פן וצופית גרנט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בנעליו. קורין גדעון וארז טל/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שנראה כי יש כימיה טובה בין גדעון לארז טל (בכל זאת הוא התעקש על ליהוקה), אם זה תלוי בעזר - המנחה החדשה צריכה לקלקל אותה. איך? "תעברי עם ארז על הטקסט לתוכנית מראש, תבטיחי לו שלא תתפרצי ושלא תאלתרי, אבל אז ברגע האמת, כמובן שתתפרצי ותאלתרי".

עזר עוד חושף כי הדרך לליבם של אנשי ההפקה עוברת דרך הקיבה, כמובן: "כשאת מגיעה לסט בשבת, תביאי אתך אוכל של בית. זה יגרום לצוות לחכות תמיד שתגיעי. אני הייתי מביא ג'חנונים ורסק". עכשיו כשימי השבת של המנחה הפורש התפנו, הוא אפילו מציע לקולגה עזרה בבישולים ביתיים: "לדעתי את לא תימניה אז אם את צריכה שאכין לך בשבת בבוקר ותעברי לקחת, בשמחה". חמוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דואג להרוס לה את היחסים עם ארז? קורין גדעון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסי דאג גם לעדכן את המנחה הטרייה שאם לא תדאג לקשט את חדרה, הוא יהיה ריק ומשעמם, כמו החדר של ארז טל: " אבל ארז יושב בו, אז זה מתאזן". אאוצ'. עזר סיים את הפוסט בברכת הצלחה לקורין ודברי געגוע לאז ואנשי ההפקה. גם אתם תתגעגעו?

וואלה! סלבס כתבה מחברת חפיפה מפורטת למחליפה שלה בדוכן הפלאפל, אבל אז גילתה שהכלב אכל לה אותה. פשוט היו עליה שאריות של טחינה.

מה אתם חושבים על הסודות שחשף עזר? רכלו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהצלחה, אחות! הפוסט של עזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully