וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על טיירה בנקס

5.12.2015 / 7:00

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

טיירה בנקס על השטיח האדום בשנת 2013. GettyImages
טיירה בנקס על השטיח האדום בשנת 2013/GettyImages

# טיירה בנקס נולדה ב-4 בדצמבר 1973, מה שאומר שממש השבוע היא חגגה 42 שנות קיום. לטופמודל ההורסת אין ממש מה לדאוג, כי מבחינת הישגים – היא צלחה את רוב הפסגות, כמו להיות הדוגמנית האפרו-אמריקנית הראשונה שהופיעה על השער של המגזין הנחשב 'ספורטס אילוסטרייטד', עליו היא הופיעה בבגד ים ורוד. אגב, במקרה או לא, זה היה הגיליון הכי נמכר של המגזין המפורסם.

# אך נראה שהגברת בנקס לא רק פנים יפות, כי אם גם קול יפה. את קריירת השירה שלה היא התחילה עם השיר "shake ya body" איתו הופיעה לראשונה בתכנית הריאליטי שלה, 'הטופמודל הבאה'. אגב את הקליפ לשיר, בנקס מימנה מכספה האישי. משהו כמו 30 אלף דולר. בקטנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השער המפורסם/מערכת וואלה!, צילום מסך

# אגב, אל תנסו להציע לה איזה כוס משקה או קוקטייל טעים עם מטריה. למה? מהסיבה הפשוטה שהטופמודל ההורסת מקפידה על אורח חיים בריא, מה שאומר שלא תמצאו טיפה של אלכוהול בגופה. כן, טיירה, למרות התדמית שיש לדוגמניות, מעדיפה להימנע מאלכוהול.

# דבר נוסף שהגברת בנקס אמורה להימנע ממנו הם כלבים. זה לא שהיא לא אוהבת בעלי חיים, טיירה המתוקה פשוט אלרגית לכלבים. אז תשתדלו לא להתקרב אליה עם חיות פרוותיות.

# ועוד פרט קטן שכדאי שתדעו על אחת הדוגמניות היותר עשירות בעולם, למקרה שאתם מתכננים עליה מהלך רומנטי. חבריה קוראים לה 'האלמנה השחורה'. רוצים לדעת למה? כי מתברר שמיס בנקס נפרדת מבני הזוג שלה שנייה לפני שהם מספיקים לעשות את זה. תכלס, חכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully