וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור דניאל בהריון ראשון

30.11.2015 / 9:37

הדוגמנית הבלונדינית, שרק לאחרונה קיבלה הצעת נישואים, מגדלת בימים אלו יורש עצר בבטנה, שיגיח לאוויר העולם בעוד מספר חודשים ויצטרף לתא המשפחתי הקטן. האם אור תלבש שמלת כלה הריונית? וואלה! סלבס בייבי בום

ניר פקין

עוד שבוע מתחיל, עוד חסידה באה לבקר ועוד מפורסמת מצטרפת לגל הבייבי בום. הפעם, מדובר במישהי שהתינוק שלה כנראה יקבל אזרחות ממלכת אנגליה - ככה זה שבעלך נולד עם דם כחול. אז תגידו מזל טוב לאור דניאל.

הדוגמנית הבלונדינית, שפרצה לחייכם בתכנית הריאליטי 'האח הגדול', סיפרה לאחרונה לחברים הקרובים ולבני המשפחה, כי בעוד מספר חודשים היא תביא לאוויר העולם יורש או יורשת עצר, שיצטרף לתא המשפחתי שכולל אותה ואת ארוסה ארנואד טורה.

רוצים עוד רכילות?
יוצא לבלות: שון פן בדרך לקרוע את תל אביב
אורחת כבוד: ריקי לייק מטיילת בנווה צדק

אור דניאל. אינסטגרם, צילום מסך
רואים כבר בטן?/צילום מסך, אינסטגרם

על פי מקורבים, דניאל, שהתארסה לפני כחודשיים, נמצאת בחודשים הראשונים להריונה, ועד כה העדיפה לשמור את העניין בסוד, מחשש למזל רע. אז זהו, שהיא כבר יכולה להפסיק לחשוש. אופס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אור דניאל. אינסטגרם, צילום מסך
שיהיה במזל!/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, כפי שקראתם כאן לראשונה, דניאל וטורה הכירו לפני למעלה משנה, דרך חברים משותפים ומאז דיגמנו זוגיות פוטוגנית, שכללה לא מעט טיולים רומנטיים באתרים יוקרתיים בעולם וכמו כן, ביקור בארץ הקודש, כאן פגש את הוריה. בספטמבר האחרון, כרע טורה ברך, שלף טבעת והציע נישואים לבת הזוג. ברור שהיא אמרה כן. עכשיו רק נותר לראות האם דניאל תצעד אל החופה עם בטן הריונית או שמא תמתין עם הטקס הנוצץ לאחר הלידה?

וואלה! סלבס צועדת אל החופה גם על אלונקה. העיקר שמישהו כבר ייקח אותה.

רוצים לאחל לאור מזל טוב? כנסו לפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אור דניאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully