וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור מהתחת: בר רפאלי מייצרת שערוריה

26.11.2015 / 17:00

החתונה של הכוכבת ההוליוודית, הכלבה של שלומית מלכה, הזוגיות החדשה של כוכבי 'מאסטר שף', האירוע השווה של אסתי גינזבורג וכמובן, השערוריה של בר רפאלי - כל הסיפורים השווים של השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

מערכת וואלה!

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המצעד פותח סיפור משמח, אז תגידו מזל טוב לכוכבת 'משפחה מודרנית', סופיה ורגרה, בת ה-43, שנישאה לבן זוגה ג'ו מנגניילו, שצעיר ממנה בארבע שנים. השניים נישאו לקול צהלוליהם של ריס ווית'רספון וצ'נינג טאטום.

סיפור בדקה – סופיה ורגרה התחתנה. מערכת וואלה!
שיהיה במזל!/מערכת וואלה!

במקום הרביעי, בשורה קצת לא משמחת עבור הדוגמנית ההורסת שלומית מלכה, שאיבדה את הכלבה שלה, מאמי, לאחר שזו השתחררה מהרצועה שלה והחלה לרוץ. אז תהיו נשמות, ותעזרו לכוכבת היפה והמתוקה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמצאו את מאמי!/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השלישי מגיעה עוד טופמודל, הפעם עם בשורות יותר משמחות, כי אסתי גיזנבורג קיבלה הזמנה לבלות את ערב השנה החדשה במסיבה שמארחים הזוג ויקטוריה ודיוויד בקהאם בלונדון.

אסתי גינזבורג. ניר פקין
ד"ש למלכה. עדי ואסתי/ניר פקין

במקום השני, עוד זוג מלכותי, או אחד שמאיים להפוך לכזה – אז תגידו מברוק למישה לדרמן ולמא שחאדה שעושים אחד לשנייה נעים בלילות הקרים, אך מנסים לשמור את זה רחוק מהתקשורת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהצלחה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובמקום הראשון, האישה והשערורייה, זו שלא משנה מה היא תעשה, תמיד יהיה מי שיתעצבן. נכון, קוראים לה בר רפאלי. הפעם, העלתה הטופמודל תמונה בבגד ים וכתבה יום חמישי שמח. פרט שולי, באותו יום נרצחו חמישה יהודים, מה שגרם לטוקבקיסטים להיכנס ברפאלי, שהחליטה לאחר כמה דקות להוריד את התמונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שסיבכה. בר/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • הרשימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully