וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את מי הישבן של בר רפאלי הצליח לעצבן?

וואלה! סלבס

22.11.2015 / 11:35

איך הצליחה בר רפאלי לעצבן שוב את קהל המעריצים המקומי? הטופ מודל העלתה תמונה של אחוריה הפוטוגניים בתחילת סוף השבוע (ה'), מה שעורר את זעמם של הגולשים, שהאשימו אותה בחוסר רגישות עקב הטרור שהתרחש באותו יום. אז מה עשתה הברבור? וואלה! סלבס מי שמביט בי מאחור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיס אנד לאב! ותרגעו. בר רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו עובדה ידועה שבר רפאלי היא אחת הדמויות השנויות במחלוקת במדינה, ונדמה שלא משנה מה תעשה יהיו כאלה שימצאו לנכון להתנגח בה. ממש כמו בסוף השבוע האחרון (ה'), כאשר העלתה תמונה לחשבונות שלה ברשתות החברתיות וזכתה למבול של תגובות נגד וביקורות שאילצו אותה לנקוט בפעולה.


הכל החל בתחילת סוף השבוע (ה'), כאשר רפאלי העלתה תמונה לחשבון האינסטגרם שלה ולעמוד הפייסבוק ממסיבת הרווקות שלה כאשר היא נראית עומדת על שפת בריכה עם הגב למצלמה בבגד ים, מסמנת וי עם ידיה תחת הכיתוב "יום חמישי שמח". שניות ספורות לאחר פרסום התמונה רפאלי החלה לקבל אינספור תגובות בחשבון האינסטגרם שלה המבקרים אותה על חוסר רגישותה למועד פרסום התמונה.



רוצים עוד חדשות חמות?
איפה תבלה אסתי גינזבורג את הסילבסטר?
מתנת יום הולדת: האם קיילי ג'נר נפרדה מטייגה ביום הולדתו?
קנדל ג'נר בארץ הפלאות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רפאלי, שאחריה עוקבים למעלה משני מיליון בני אדם ברחבי העולם, החלה לקבל תגובות ממעריצים ישראלים על חוסר הרגישות שבפרסום התמונה, אחרי שבאותו יום נרצחו חמישה אנשים בפיגועי טרור שונים בישראל. " שני פיגועים 5 הרוגים . זה HAPPY ?" כתבה מעריצה אחת. כאשר מעריצה אחרת פשוט הציעה להחרים את המוצרים שהיא מפרסמת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רבע שעה אחרי, התמונה נעלמה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רבע שעה אחרי, התמונה נעלמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו לא הפעם הראשונה שרפאלי זוכה לאש לאור דעותיה ברשתות, במבצע "עמוד ענן" זכתה לביקורת כאשר העזה לדרוש לשלומם של חפים מפשע בשני הצדדים. נראה שמה שעורר את זעם הגולשים על הטופ מודך יותר מתמיד הפעם, היה העובדה שרפאלי העלתה שבוע קודם לכן תמונת תמיכה בפריז לאחר גל הטרור הרצחני בעיר.

כך או כך, רפאלי כנראה לקחה לתשומת ליבה את הביקורת מבית ו"העלימה" את התמונה מחשבון האינסטגרם שלה אחרי 15 דקות בלבד. למחרת רפאלי כבר הספיקה להעלות את התמונה מחדש תחת הכיתוב "אנרגיות סופ"ש" ואיחלה למעריציה מסביב לעולם סופ"ש יותר רגוע. אחרי הכל, קשה לוותר על תמונה טובה של הישבן, לא?


וואלה! סלבס קוראת לאנרגיות טובות, קור רוח, רוגע והרבה פחמימות

בר רפאלי לובשת קלואה למסיבת מגזין ווג, פריז, יולי 2015. ספלאש
אני מתפללת לשלום בין שני הצדדים ושנחיה בשלום ובהרמוניה/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully