וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם השהייה בבית החולים לצד למאר גרמה לקלואי קרדשיאן לחלות?

וואלה! סלבס

19.11.2015 / 11:30

קלואי קרדישיאן חובבת ההשקות והאירועים נאלצה לעשות את הלא יאמן ולבטל אירוע פומבי בהשתתפותה עקב מחלה מסתורית ממנה היא סובלת. האם זה קשור לשהייה הממושכת שלה בבית החולים לצד למאר? וואלה! סלבס זיהומית

קלואי קרדשיאן. GettyImages
רק בריאות! קלואי קרדשיאן/GettyImages

זה כבר עובדה ידועה שאף אחת מבנות משפחת קרדשיאן לא תחמיץ אף אירוע פומבי, אז תארו לכם את גודל התדהמה בקרב מעריצי המשפחה הכי וויט טראש על המסך הקטן ברגע שהאחות קלואי קרדשיאן נאלצה לבטל אירוע בהשתתפותה.


אך אמש נאלצה קלואי להודיע למעריציה (מי אתם?!) שהיא תאלץ להעדר מאירוע השקת ספרה החדש עקב הוראת הרופא האישי. במשך שעות הסתובבו ברשת ידיעות על "זיהום קל" ו"מחלה מסתורית" שתקפה את קלואי אבל לאחר מספר שעות התבררה התמונה כאשר נודע ממה סובלת האחות הגדולה לבית קרדשיאן.



רוצים עוד חדשות חמות?
אור גרוסמן: "אני לא עזבתי את ישראל, גאה להיות יהודייה"
משפחה מודרנית: רמי הויברגר פוגש את אשתו והתינוק
האקסית של שין מדברת: "הוא מפלצת, הוא סיכן את חיי"

קלואי קרדשיאן. GettyImages
קלואי קרדשיאן/GettyImages

על פי אתר הרכילות TMZ קלואי סובלת מזיהום סטפילוקוק (Staphylococcal infection) זהו זיהום הפוגע בעיקר באנשים שמערכת החיסון שלהם פגיעה. החיידק עשוי לגרום למוגלה בגוף. רק בריאות, כן?

הקרדישיאן פירסמה הודעת התנצלות ברשות החברתיות בו היא מודיעה על הביטול ומתנצלת "דולז! אני כל כך מתנצלת, אבל אני צריכה לקבוע תאריך חדש לאירוע חתימת הספר שלי. אני חולה והדוקטור שלי ציוה עליי שאני אנוח עד שההרגשה הרעה תעלם", כוכבת הריאליטי הוסיפה שמתוכננות לה בדיקות נוספות "אני הולכת היום לבדיקות נוספות. אני שוב מתנצלת. הלחץ יכול לגרום נזק לגופנו אז בבקשה כולכם תשמרו על עצמכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלא תתקררי ותקבלי דלקת ריאות! זה מה שחסר לך/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי מקורב לאחות, קלואי שבילתה את החודש האחרון בבתי החולים בטיפול בבעלה לשעבר לאמר אודום תהיה בסדר ומדובר בזיהום שיחלוף. באתרי הרכילות כבר רצות שמועות על כך שקלואי קיבלה את החיידק הזיהומי כששהתה לצד למאר בבית החולים, אך אף גורם לא נתן אישור רשמי למידע הזה.

קלואי בת ה-31 דיברה בעבר על הלחץ והתשישות שנגרם לה בעקבות אשפזו של אודום "הייתי בבתי החולים קרוב לשלושה שבועות וחצי באופן רציף עד שכולם אמרו לי: 'קלואי את חייבת לצאת מבית החולים רק למשך שעה, תצאי למכון הכושר ותעשי משהו שהוא למענך. שום דבר לא יקרה ללאמר' כך סיפרה מריה הקדושה המודרנית (ממש!): "הייתי בלחץ ללכת למכון באותו יום, אבל ברגע שעזבתי ואני וקנדל התאמנו עם מאמן הכושר שלה חשבתי לעצמי "אלוהים ישמור אני בסדר! אני בן אדם שוב!".


וואלה! סלבס מקווה שקלואי תחלים מהמחלה הזיהומית שלה והיא תצא בקרוב מהסרט בו היא חיה

הכדורסלן למאר אודום וקלואי קרדשיאן, 2014. AP
לאמר וקלואי. רק בריאות וכו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully