וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: "צ'ארלי שין יודיע שהוא השחקן נשא ה-HIV"

16.11.2015 / 20:59

הוליווד סוערת: שבוע לאחר שעיר החלומות סערה עקב הסיפור על השחקן המפורסם שהדביק עשרות נשים בנגיף כולל מספר נשים מפורסמות, מדווחים אתרים בחו"ל על כך שהשחקן צ'ארלי שין יתיישב לראיון אינטימי וחושפני בו הוא יודיע: "אני הוא השחקן נשא ה-HIV"". וואלה! סלבס בה

רויטרס

שבוע לאחר שהוליווד סערה בעקבות הדיווח על שחקן מוכר ונחשק שהדביק בנגיף האיידס עשרות נשים, מתוכן שש כוכבות מפורסמות, יישב הערב השחקן צ'ארלי שין בראיון טלוויזיוני ויודיע בצעד חסר תקדים: "אני השחקן הנשא".

מנחה תוכנית הראיונות "TODAY" מאט לאוור הודיע ששין התראיין לתוכניתו שתשודר ביום שלישי לראיון "חושפני ואינטימי" בו יכריז על פרטים אישיים עליו, הראיון שעדיין לא ישודר יעלה לאתר האינטרנט של התוכנית ותוכנו עדיין לא נחשף




רוצים עוד חדשות חמות?
כוכב נולד: מארינה מקסימיליאן בהריון ראשון
מיילי סיירוס חושפת הכל בצילומים נועזים

צ'רלי שין.
צ'ארלי שין "אני השחקן חולה האיידס"

עם זאת אתרי אינטרנט רבים מדווחים בשעה האחרונה ששין יכריז בתוכנית על כך שהוא השחקן הנושא את נגיף ה-HIV עליו דיווחו אתרי בידור ברחבי העולם בשבוע שעבר. השחקן או דובריו לא יתייחסו עדיין באופן רשמי לדיווח זה.

שין יספר בראיון האישי על השנים האחרונות בו גילה על כך שהוא נושא את נגיף האיידס ושהוא מטופל בכדורים בתקופה האחרונה. על פי מנהל המשברים ואיש יחסי הציבור הווארד ברגמן שין פנה אליו כבר לפני חצי שנה במטרה שיעזור לו להתמודד עם המשבר האישי " הראיון יוכל ליצור סימפטיה רבה אליו בציבור אבל יחד עם זאת הוא יודע שהוא יאלץ להתמודד עם אינספור האשמות של נשים איתם יצר מגע". על פי מגזין ה"אינקוויר" שין התוודה שברזומה שלו יותר מ5,000 נשים איתם ניהל יחסי מין.

בנוסף ברגמן אישר ששין מקבל טיפול רפואי בימים אלו ו"הרבה אנשים בחיו יודעים על מצבו הרפואי"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
צ'רלי שין. Kevin Winter, GettyImages
"ראיון אינטימי וחושפני". אימג’בנק, Gettyimages/GettyImages, Kevin Winter

כזכור, בשבוע שעבר פורסם באתרי האינטרנט סיפור שתוך שעות ספורות התפשט כמו אש בשדה קוצים על כך שבהוליווד מסתובב שחקן מוכר, שכבר כמה שנים יודע על הימצאות הנגיף המסוכן בגופו – אך בחר שלא לשתף את הפרטנריות שלו למיטה במידע ההכרחי. השחקן המדובר הוא אחד הכוכבים הגדולים בהוליווד – שידוע כ'ילד רע' וחובב נשים מושבע. ברשימה הארוכה והמכובדת שלו נמצאות נשים רבות בינהן שש נשים, להן הם מצמידים טייטלים נוצצים: שחקנית זוכת פרסים, כוכבת קולנוע מהטופ של הוליווד, אושיית רשת מפורסמת, סלבריטאית עם היסטוריה "מופרעת", כוכבת טלוויזיה אהובה ודוגמנית על נוצצת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully