וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ג'רי סיינפלד?

וואלה! סלבס

20.11.2015 / 2:20

הקומיקאי היהודי הכי מצחיק על הפלנטה נמצא בסביבה כבר למעלה מ-30 שנה ונדמה שלא השתנה כלל עם השנים. בדיוק בשביל זה וואלה! סלבס כאן – כדי להראות לכם שהוא דווקא כן. ממש כן. אז אילו גלגולים עבר המצחיקול? וואלה! סלבס הלו ניומן

אימג'בנק GettyImages

ג'רום אלן סיינפלד – או כמו שאתם מכירים אותו - ג'רי סיינפלד, נולד ב-29 באפריל 1954 בניו יורק סיטי למשפחה יהודית. ג'רי הקטן היה כל כך מחובר לשורשים היהודיים שלו, עד שבגיל 15 הגיע לארץ והתנדב בקיבוץ סער – הכי אחד משלנו.

את הקריירה המשגשגת שלו התחיל סיינפלד כסטנדאפיסט, עד שעלתה לאוויר הסדרה שיצר יחד עם לארי דיוויד, "סיינפלד", בתחילת שנות ה-90. משם הכול כבר היסטוריה – הסדרה הפכה ללהיט וג'רי סיינפלד הפך לאיש עשיר מאוד. מאוד.

כיאה ליהודי מבית טוב – חיי האהבה של הכוכב מסתכמים בתא משפחתי יציב – כשב-16 השנים האחרונות הוא נשוי לג'סיקה סקלר, ואב לשלושהתילדיהם המשותפים.

דמותו המיתולוגית מהסדרה 'סיינפלד' נשארת צעירה לנצח – אבל איך השתנה ג'רי סיינפלד עם השנים? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם האיש הכי מצחיק בסביבה מאז הניינטיז, ומזמינה אתכם לצפות בשינוי שעבר הכוכב האהוב עם השנים. אפשר גם בשידורים חוזרים, אם כבר 'סיינפלד'.

וואלה! סלבס עוד לא סיימה לשלם על מתיחת הפנים שעברה אצל הפלסטיקאי והיא כבר זקוקה לעוד אחת

לעוד מתיחות פנים: ג'וליה לואי - דרייפוס | דיוויד שווימר| ג'ים קארי| מייק מאיירס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully