וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טהוניה רובל: "נראה לי שעכשיו הצרפתים יבינו מה אנחנו עוברים"

וואלה! סלבס

15.11.2015 / 16:32

הסלבריטאים שהגיעו אמש לאירוע נוצץ לא יכלו להישאר אדישים לגל פעולות הטרור שתקף את עיר האורות, פריז. אז מה היה להם להגיד? ואיזה מסר העבירה טהוניה לצרפתים? וואלה! סלבס מתפללת למען פריז

ספק: עידו שחם

יום ההולדת הגרנדיוזי שארגנה לעצמה מיכל הקטנה הצליח למשוך אליו את כל סלבריטאי הביצה, שאומנם הגיעו לשמוח עם מלכת הילדים, אך לא יכלו להישאר אדישים למתקפת הטרור הקטלנית שהתקיימה רק יממה קודם לכן בעיר פריז.

אז מה היה לכוכבי הביצה לומר בנושא? רוב הכוכבים הביעו סולידריות עם נפגעי הטרור בעיר האורות, אך חלקם סייגו את עצמם עקב העובדה שגם ישראל סובלת מגל טרור בחודש וחצי האחרונים: "אירופה אולי סוף סוף טיפה מבינה את מה שאנחנו עוברים כאן, על בסיס יום יומי, שנים על גבי שנים", הצהיר עידן יניב.

יום הולדת מיכל הקטנה. רפי דלויה
שמחת היום הולדת היתה מהולה בעצב. מיכל הקטנה/רפי דלויה

נדב אבוקסיס טרח גם הוא להזכיר שלמרות שכל העולם עסוק בחדשות מצרפת, גם פה בישראל נרצחים אנשים על בסיס יום יומי. למרות זאת, אבוקסיס כן בחר להביא סולידריות, והחליף את תמונת הפרופיל שלו לתמונה של דגל צרפת. לעומתו, הזמר דודו אהרון, בחר שלא לנופף בדגל פריז בעמוד הפייסבוק שלו: " אני מפגין סולידריות, אבל דגל ישראל תמיד יתנוסס ולא משנה מה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יום הולדת מיכל הקטנה. רפי דלויה
"אצלנו זה כבר הפך להיות שגרה". ליאור נרקיס/רפי דלויה

טהוניה רובל, כהרגלה, בחרה גם הפעם לא להיות פוליטקלי קורקט: "קודם כל זה קשה וכואב", אמרה הדוגמנית וסייגה: "אבל מצד שני אני אומרת – בואו, אתם הולכים ומטפחים את כל המוסלמים ואת כל אלה שעושים רע לעם ישראל, ולא מבינים מה שאנחנו עוברים, אז נראה לי שהם עכשיו יבינו מה אנחנו עוברים". רובל הביעה את זעמה גם על התקשורת בישראל, שבחרה לפנות את לוח השידורים לדיווחים שוטפים מפריז: "ביום שישי נרצחה משפחה שלמה, אנשים לא מדברים על זה בכלל".

וואלה! סלבס מבקשת לשאול את הסלבריטאים שהיא פוגשת רק שאלות שאינן ברומו של עולם, אז נא להפסיק עם גל הטרור בבקשה.

מה דעתכם על מה שאמרו סלבריטאי הביצה על האירועים בפריז? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully