וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה, קים קרדשיאן ובר רפאלי מגיבות על מתקפת הטרור בפריז

14.11.2015 / 13:58

בבוקר שאחרי שורת הפיגועים בפריז עולם הבידור בארץ ובעולם שולח את תנחומיו לאומה הצרפתית. בין המנחמים: האחיות קרדשיאן, מדונה וג'סטין ביבר. בארץ מפורסמים מקומיים כדוגמת בר רפאלי והראל סקעת זכו לביקורות מגולשים. וואלה! סלבס מתפללת

עולם הבידור בארץ ובעולם התאחד כולו בשעות האחרונות לאחר שורת הפיגועים בפריז שהצליחה לזעזע את העולם וניצל את הרשתות החברתיות כדי להעביר מסר של שלום ואחווה ושלח את תנחומיו לאומה הצרפתית בבוקר שאחרי.

עשרות מפורסמים בינלאומיים כמו דיוויד בקהאם, מדונה וקים קרדשיאן פירסמו תמונות וצייצו את תנחומיהם לעם הצרפתי. בקהאם שיתף תמונה של מגדל אייפל וכתב: "בזמן שהשמש זורחת מעל העיר היפה הזאת אנו נזכור את האנשים אשר מתו ואת המשפחות שאיבדו את יקיריהם. המחשבות שלנו עם כולכם". הוא חתם בהאשטג #prafyforparis (להתפלל עבור פריז) למען הזדהות עם צרפת.

מפורסמים רבים שיתפו איור שהפך לפופלארי ברשתות החברתיות ובו נראה סמל השלום כאשר במרכזו מוצב מגדל אייפל. בין המפורסמים ששיתפו את התמונה היו כוכב להקת "וואן דיירקשן" הארי סטיילס, ונסה הדג'נס, הזמר ג'ון לג'נד, פארל ווילאמס, ג'ו ג'ונאס ורבים אחרים.

קים קרדשיאן גם שיתפה את התמונה וחתמה עם תפילותיה לפריז, ואחיותיה קורטני וקלואי הצטרפו למחווה כאשר האחרונה צירפה חלק מנאומו של ברק אובמה: "זו לא מתקפה רק על צרפת, אלא על האנושות כולה ועל הערכים אותם כולנו חולקים". האחות הקטנה קנדל הרחיבה את תפילותיה בחשבון הטוויטר שלה גם ללבנון, בגדד, יפן ומקסיקו וחתמה קייטלין ג'נר שמסרה את תפילותיה לכולם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מלכת הפופ מדונה שיתפה תמונה בעלת מסר לעולם כולו בו נראים מהגרים צופים על פסל החירות וכתבה: "כולנו מהגרים, כולנו מדממים את אותו הצבע, כולנו אחד. תתפללו לשלום! בפריז ובכל העולם! גם הזמרות ביונסה ובריטני ספירס הצטרפו ושיתפו תמונות עם מסר של תפילה ואחדות.

הזמר ג'סטין ביבר הפסיק הופעה והקדיש דקת דומיה לזכרם של הנרצחים, גם ג'סטין טימברלייק וקייטי פרי ניצלו את החשבונות האישיים שלהם ברשתות החברתיות כדי לשלוח מסר של אחדות לאומה הצרפתית.

מי שהצליח לעורר סערה בעקבות ציוץ חסר התחשבות לדעת גולשים רבים היה השחקן רוב לואו שהראה את תמיכתו בעם הצרפתי וכתב "ויוה לה פרנס". מיד לאחר מכן רצה להראות תמיכתו בהחלטתו של נשיא צרפת פרנסואה הולנד לסגור את הגבולות וכתב: "הו, עכשיו צרפת נזכרת לסגור את גבולותיה", תוך כדי שהוא שולח עקיצה מבודחת על נאומו של נשיא צרפת. בתוך דקות ספורות גולשים רבים החלו לתקוף את השחקן על הבדיחה חסרת הטעם שלו והוא נאלץ להגן עליה במספר ציוצים נלווים אך לא התחרט על דבריו.

הציוץ של רוב לאו שגרם לסערה

בארץ מפורסמים רבים שיתפו גם הם תמונות ותיוגים וקראו להתפלל למען צרפת, כוכבות כמו בר רפאלי שחלקה תמונה פרטית שלה מביקור בעיר האורות, עדי הימלבלוי ודנה פרידר שיתפו תמונות וזכו למטר של תגובות וביקורות על היעדר סימפטיה לישראל בזמניה הקשים (מה שמיותר לציין כלא נכון למי שצריך תזכורת). יוצאת "האח הגדול" ליהיא גרינר הייתה פחות עדינה וכתבה "ממש בשוק! יאללה! תתעוררו אנשים, ישראל עוברת את זה כבר שנים כל יום. ואני כאן כדי להוכיח את זה. פריז תהיי חזקה, תתפסי אותם, תהרגי אותם אפילו כשהם מפוצצים את עצמם".

חברי להקת TYP עברי לידר וג'וני גולדשטיין שנמצאים ברגעים אלו בפריז עדכנו על מצבם ושיתפו גם הם תמונה עם מסר הרגעה ליקיריהם בארץ. מי שבחר להגיב לאותם מבקרים היה הזמר הראל סקעת שמבלה בתקופה האחרונה זמן לא מבוטל בפריז כחלק מהקלטות אלבומו הבא, כתגובה לאחת ממעריצותיו על התייחסתו למצב בארץ ענה סקעת: "הזדהות שלי עם הטרגדיה בפריס לא מבטלת או מקטינה את ההתמודדות והרגשות הקשים בגלל האירועים המחרידים והבלתי פוסקים בארץ. אני מניח שבמדינה עם מציאות כמו שלנו אתה בוחר בלהתרכז בחיובי ואותו לשדר. אפילו שזה קשה. לשדר חיים ולא מוות.אומץ ולא פחד. כמובן שזה לא מבטל לרגע את הכאב הגדול שחווים פה כל יום אל מול המאורעות".





וואלה! סלבס מתפללת עבור פריז והעולם כולו

הציוץ של קייטי פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully