וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: סערת השערות של יהודה לוי

12.11.2015 / 17:00

המעבר של דנה פרידר, התהליך שעברה זואי דשנל, המפגש המרגש של קריס ג'נר והחבר עם הגרוש, הסדרה החדשה של קותי סבג וכמובן, הסערה של יהודה לוי בעקבות השיער שלו - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת הכל

יח"צ - חד פעמי

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המקום החמישי תופסת דנה פרידר, שהחליטה שעם כל הכבוד לדירת הרווקות שלה, במגדל יוקרה תמיד עדיף יותר ועברה לגור בדירת הפאר של בן הזוג, דין שטרן. מאמי, רק תזכרי בבניין יוקרה לא מבקשים חלב מהשכנים.

דנה פרידר. ניר פקין
ארזת לבד? דנה ודין/ניר פקין

יאללה למקום הרביעי, שם נמצאת עוד מישהי שהחליטה לעשות מעבר, אלא שהפעם מדובר במעבר דת. כן, זואי דשנל ההוליוודית כנראה כל כך אוהבת את בעלה שהיא החליטה להתגייר. רגע, היא יודעת שאת החוט האדום אפשר לענוד גם בלי להתגייר?

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
זואי דשנל.
הדלקת נרות שבת? זואי

ואם כבר הוליווד, אז אי אפשר בלי המפגש שהרטיט עשרות לבבות – ככה זה שקריס ג'נר מגיעה עם החבר החדש לפרגן לבת הקטנה ופוגשת במקום את האקס שהפך לאקסית, קייטלין ג'נר. לא, לא נרשמו שם שליפות ציפורניים.

קריס ג'נר. GettyImages
איפה החבר, מאמי?/GettyImages

במקום השני נמצא מישהו שמנסה לעשות קרדשיאן רק ברמה יותר גבוהה, קוראים לו קותי סבג ובימים אלו הוא עובד על תכנית חדשה שתגולל את סיפור חייו. כן, כולל הישיבה על הברזלים והפיצוח גרעינים.

קותי סבג. ניב אהרונסון
יאנה גם תשתתף? קותי/ניב אהרונסון

ובמקום הראשון מישהו שיכול ללמד את קותי איך עושים סדרות מצליחות על עצמך. נכון, יהודה לוי, שהחליט למכור את נשמתו או יותר נכון את זקנו לשטן. סליחה, לחברת גילוח והכל בשביל משהו כמו 30-40 אלף שקל. גם אושרי כהן, אלי פיניש וזוהר ליבה עשו את אותו דבר.

יהודה לוי. עידו שחם
של מי יקר יותר? יהודה, אושרי וזוהר/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully