וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוליווד סוערת: מי הוא הכוכב שהדביק שש מפורסמות באיידס?

וואלה! סלבס

12.11.2015 / 13:28

הביצה כמרקחה: דיווחים על שחקן מוכר ונחשק בהוליווד, שככל הנראה הדביק בנגיף האיידס עשרות נשים, מתוכן שש כוכבות מפורסמות במיוחד, לא מפסיקים לשגע את הביצה. ברשת הגולשים כבר מהמרים על זהותו של הכוכב. אז מי השחקן שהפיץ את הנגיף בביצה? וואלה! סלבס בהלם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנושא החם ביותר כרגע בשיחות הברזייה בעיר הכוכבים הוא לא ספק הסיפור הזה: שמועות עיקשות על שחקן מוכר, הנושא את נגיף האיידס, שהדביק את כוכבות הביצה מתחילות להתפשט כאש בשדה קוצים, כששמן של עוד ועוד נשים מוכרות מצמרת התעשייה ההוליוודית מתחיל להשתרבב בפרשה – הסיפור הזה ככל הנראה רק ילך ויסתבך.

לעוד סיפורי סלבס:
מאיה בוסקילה לאשת הפקה: "את אישה רעה"
ג'יזל מדברת על הבגידה של בעלה

זוג במיטה. ShutterStock
נעמיד את הפרטנריות שלו בסיכון גבוה/ShutterStock

השמועות מספרות על שחקן מוכר, שכבר כמה שנים יודע על הימצאות הנגיף המסוכן בגופו – אך בחר שלא לשתף את הפרטנריות שלו למיטה במידע ההכרחי. השחקן המדובר הוא אחד הכוכבים הגדולים בהוליווד – שידוע כ'ילד רע' וחובב נשים מושבע. החיבה שלו לבנות המין היפה היא ככל הנראה הדדית – אחרת איך תסבירו את רשימת הכוכבות המצליחות שנפלו שדודות לרגליו וקיימו איתו יחסי מין לא מוגנים?

אז מי נמצאת ברשימה המפוקפקת? אתרי הרכילות מעבר לים מדווחים על שש נשים, להן הם מצמידים טייטלים נוצצים: שחקנית זוכת פרסים, כוכבת קולנוע מהטופ של הוליווד, אושיית רשת מפורסמת, סלבריטאית עם היסטוריה "מופרעת", כוכבת טלוויזיה אהובה ודוגמנית על נוצצת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אילוסטרציה. ShutterStock
שש נשים מהטופ של הוליווד נפלו לרגליו/ShutterStock

הגולשים לא נשארו אדישים לדיווחים, וכבר התחילו להעלות השערות ברשתות החברתיות לגבי זהות הכוכב והנשים שנפלו קורבן. ומה אתכם? מנחשים?

וואלה! סלבס תמיד משתמשת באמצעי מניעה - היא נמנעת מלעשות מין.

מה אתם אומרים? יודעים מי השחקן המדובר? רכלו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • הוליווד
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully