וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה בוסקילה לעובדת הפקה: "את אישה רעה"

12.11.2015 / 0:02

הזמרת המפורסמת הגיעה להצטלם לתכנית בערוץ המוזיקה ולא ממש אהבה את העובדה שאין מעצב שיער על הסט, אז היא פתחה ג'ורה על המפיקה שהיתה במקום: "רואים את הרוע בעיניים שלך". וואלה! סלבס אחות של סינדרלה

צילום: טל עבודי

התנהגות של דיווה היא לא דבר חדש בתעשיית הבידור, אך נראה שיש אמנים שלפעמים מרשים לעצמם קצת יותר מדי. אחת כזו, היא כנראה מאיה בוסקילה, שהחליטה לפתוח פה על מפיקה בערוץ המוזיקה, מאחר ולא ממש אהבה את התשובה שקיבלה.

רוצים עוד רכילות?
על הסכין: כמה קיבלו יהודה לוי ואושרי כהן בשביל להתגלח?
מפגש פסגה: קייטלין ג'נר פוגשת את קריס ג'נר והחבר החדש

ה.שטרן.
מי מתעסק?

"אני לא אחת הזמרות המובילות, אז אין לי שיער"

בוסקילה, הגיעה ביום שלישי לערוץ המוזיקה, שם התארחה בתכנית 'עולם הזוהר' בהגשת איציק זוהר. תוך כדי שהיא מתאפרת, ביקשה הזמרת מהמפיקה של התכנית שתבקש ממעצב השיער שיגיע לסדר לה את השיער. המפיקה הסבירה לה שאין בהפקה מעצב שיער.

התשובה השלילית כנראה לא ממש מצאה חן בעיניה של בוסקילה, שפצחה מיד במניירות של דיווה טיפוסית. עדי ראייה שנכחו על הסט סיפרו לוואלה! סלבס, כי מאיה איימה לעזוב את המקום והחלה להתלונן: "אני לא מאמינה שאמרת לי דבר כזה", אמרה למפיקה, "למה? כי אני לא אחת הזמרות המובילות? אז לא דואגים לי לעיצוב שיער?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאיה בוסקילה ב-"חי ב-LA LA  לנד 2". צילום מסך
הם לא עשו לי שיער!/צילום מסך

"תראי את הרוע בעיניים שלך"

גם לאחר שהמפיקה הסבירה לה שאין קשר לעובדה שהיא מאיה בוסקילה ולא זמרת אחרת וכי אמן שמגיע ורוצה שיער, צריך לבקש זאת מראש, התשובה כנראה לא מצאה חן בעיניה של הבוסקילה שאמרה לה, "אני צריכה לבקש שיער? אני מאיה בוסקילה". הזמרת המשיכה להתלונן, כשהפעם היא מחייגת למקורבים אליה וטוענת באוזניהם, "יש פה איזה חצופה שאומרת לי שאין מעצב שיער, אני פשוט המומה מהתשובה".

המפיקה ההמומה, שלא הבינה למה בוסקילה ממשיכה לכנות אותה שוב ושוב במילה 'חצופה', פנתה לזמרת ואמרה לה שזה לא לעניין שהיא מדברת אליה ככה. אם חשבתם שהדיווה נרגעה - אתם טועים. לפי עדי ראיייה, בוסקילה אמרה למפיקה "תראי את הרוע בעיניים שלך, את אפילו לא מחייכת. רואים שאת אישה רעה', כך על פי העדים. המפיקה החליטה שלא לענות לה.

מאיה בוסקילה. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
מאיה בוסקילה/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

"מאיה הגיעה להתארח בתוכנית של חבר באהבה ונהנתה מהתוכנית עצמה"

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של מאיה בוסקילה, מסר בתגובה: "מאיה הגיעה אתמול להתארח בתוכנית של איציק זהר ולהפתעתנו, צוות השיער כבר שוחרר הביתה. משאלה תמימה לגבי התארגנות בסיסית לשידור - התגלגל דיאלוג מביך מתגובתה של עוזרת ההפקה.

"מאיה ביקשה מהצוות המקצועי שלה לא לדבר עם גורמים אחרים בהפקה ובערוץ, וציינה שהיא לא רוצה להפוך את זה לעניין ובלגן. היא פתרה זאת בעצמה. לצערה של מאיה, הבחורה בחרה לנסות לנפח ויכוח בדיבור מזלזל ומחמאות'.

"מאיה הגיעה להתארח בתוכנית של חבר באהבה ונהנתה מהתוכנית עצמה. באסה שהטעם שבוחרים לפתח לאחר הצילומים הוא לא טוב, אבל זו הכפשה. לאחר כמה דקות, מששקע הרגע המביך ההוא מאיה, שמקפידה לעטוף את סביבתה בחום, ביקשה למסור לאותה בחורה את התנצלותה במקרה והיא נעלבה, רק למען גם היא תסיים את יום העבודה בהרגשה נעימה".

וואלה! סלבס לא פותחת ג'ורה, היא פשוט זורקת נעליים.

מה דעתכם על ההתנהגות של מאיה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully