וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאלון ששיגע את המפורסמות

9.11.2015 / 14:40

חגיגות 70 שנה של מותג תכשיטים, היא תמיד סיבה טובה לתפוס את המפורסמות ולבדוק עד כמה הן באמת בקיאות בכל הנוגע לתכשיטים, סלבס וגלאם. וואלה! סלבס עושה אילנה דיין

צילום: אבי כהן עריכה: רן צימט

"יהלומים הם החברים הכי טובים של האישה", אמרה פעם - יודעים מי? אז זהו שאולי אתם יודעים שמדובר באחת הכוכבות היותר גדולות של כל הזמנים: מרלין מונרו, אבל המפורסמות, לעומת זאת, לא ממש ידעו. לפחות לא כולן.

"לא יודעת מי אמרה את זה, מרילין מונרו משהו", תהתה נטע גרטי, מי שעוד ידעה את התשובה היא החברה הטובה של גרטי, לירז צ'רכי שענתה 'מרילין'. לעומת השתיים, ג'קי אזולאי אמנם לא ידעה את השם, אבל ניסתה לתת קווים לדמותה, "זה מישהי עתיקה, זקנה, היא בטח מתה, גובה מטר ומשהו". בקיצור, הבנתם.

רוצים עוד רכילות?
פמלה אנדרסון חוגגת החלמה. בעירום מלא
פעמיים כי טוב: חן שילוני ילדה תאומים

ה. שטרן.
אוהבות יהלומים?

אתמול (א'), חגג מותג התכשיטים, 'ה.שטרן' 70 שנות קיום ונצנצים והזמין לא מעט מפורסמות לחגיגות יום ההולדת. וואלה! סלבס ניצלה את ההזדמנות לבדוק מה הן באמת יודעות על תכשיטים. התוצאות - מפתיעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ה. שטרן.
הלו, מרילין?

אז יודעים מי קיבלה יהלום דמים מנשיא ליבריה וכמעט הסתבכה עם החוק? "איו לי מושג", ענתה צ'רכי, בזמן שגרטי ידעה את התשובה, "נעמי קמפבל". גם אליאנה תדהר לא ממש ידעה את התשובה והכריזה כי אפשר לתת לה ציון אפס. וג'קי? היא בכלל לא יודעת מי זה נשיא איבריה. לא ליבריה, איבריה.

אנה ארונוב. אביב חופי
חולה על יהלומים!/אביב חופי

ולשאלה המעניינת, מי המפורסמת שמכרה את טבעת הנישואים שלה במכירה פומבית? שמעון גרשון מיד חשד באשתו מלי לוי, וסיפר שלא הבין לאן נעלמה טבעת הנישואים שלהם. לעומתם, צ'רכי ענתה נכונה כשאמרה 'קים קרדשיאן', ורק אזולאי לא הבינה למה קים קי לא החזירה את הטבעת לבעלה לשעבר, כריס האמפריס, "אצלנו מחזירים, היא חצופה. מחזירים וואלה יופי".

וואלה! סלבס עדיין מחפשת את הטבעת שעשתה בבטן. היא נעלמה.

ידעתם את התשובות? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully