וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה במגעים מתקדמים להופעה בישראל

28.10.2015 / 12:59

אחרי אין ספור התראות שווא, נראה שהפעם הדבר קרוב מתמיד. גורמים בתעשיית המוזיקה מספרים כי בימים אלו מתנהל משא ומתן מתקדם מול מספר גורמים ביניהם אבי גואטה ושוקי וייס. וואלה! סלבס מכינה את הגרון

צילום מסך

האם ייתכן שזה סוף סוף קורה? האם ההופעה שאומה שלמה חיכתה לבואה סוף סוף תנחת על אדמת הקודש ותרעיד את תל אביב? אם להאמין לגורמים בכירים בתעשיית המוזיקה המקומית - בקרוב, ביונסה תגיע להופעה מיוחדת בישראל, כזו שאתם בוודאי לא תשכחו.

כן, אחרי אין ספור התראות שווא, נראה שהפעם זה באמת קורה, כך סיפרו לוואלה! סלבס גורמים בתעשייה. " יש משא ומתן מתקדם מול המפיקים שלה בחו"ל", סיפר בכיר בתעשייה, "השאלה כעת, היא מי יזכה בתרנגול הזהב ויביא אותה לארץ, כי יש לא מעט מתחרים".

רוצים עוד רכילות?
מנחם בן נגד הקהילה הגאה - התביעה בוטלה
דר זוזובסקי תככב בסרט הוליוודי לצד דריל האנה

ביונסה. GettyImages
מוכנים?/GettyImages

בין המתחרים הרבים, עליהם מדבר הגורם, נמצאים מספר מפיקים גדולים ששמם מוכר לרוב - האחד, שוקי וייס, שבעבר הביא לא מעט אמנים גדולים כמו: מדונה, ה'רולינג סטונס', ברברה סטרייסנד ואלישיה קיז. המתמודד השני הוא אבי גואטה, שמשמש כמנהל האישי של שרית חדד ובעל ידע בתחום המוזיקה, שנמצא גם הוא במשא ומתן. והמפיק הנוסף הוא גד אורון, שבעברו הביא אמנים כמו רובי וויליאמס, ג'סטין ביבר ולאונרד כהן.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
ביונסה בטקס פרסי MTV, אינגלווד, קליפורניה,  אוגוסט 2014. GettyImages
תרימי!/GettyImages

גורמים נוספים מדווחים כי, אכן יש משא ומתן, אך עד שהמפיקים לא ישלחו את רשימת הדרישות שלהם - מוקדם מדי בשביל לשמוח, כי לא פעם ולא פעמיים היו דיונים שלבסוף נפלו ברגע האחרון. כרגע, יש תחרות גדולה בין המפיקים, כך שהמחיר של מופע כזה עומד על סכום של כ-15 מיליון דולר ואף עתיד לעלות בעקבות התחרות.

וואלה! סלבס אישה רווקה ששולטת בעולם אבל אין לה מספיק כסף לקנות כרטיס.

מתרגשים לקראת ההופעה של ביונסה? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצים שתשיר לכם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully