וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין החדש של קייטלין ג'נר

27.10.2015 / 10:10

אחת הנשים היותר משפיעות בהוליווד בתקופה האחרונה החליטה לגייס את ההערצה אליה והצטרפה לקמפיין החדש של בתה הקטנה, קיילי ג'נר, שתוציא בקרוב ערכת ליפסטיק לנערה המתבגרת. וואלה! סלבס מורחת

AP

אתם יכולים להגיד הרבה דברים על בנות המשפחה הכי טראשית בעולם, הלא היא משפחת קרדשיאן, אבל דבר אחד אתם לא יכולות לקחת מהן - הבנות האלו יודעות לזהות פוטנציאל עסקי ממרחק של עשרות קילומטרים ולעשות ממנו מיליונים.

אחרי שמינפו את עצמן על חשבון הגב (או התחת) של קים קרדשיאן (קלטת סקס וכאלה), ואחרי שפיתחו לעצמן ליין של בגדים ושלל אפליקציות - עכשיו האחות הצעירה, קיילי ג'נר, החליטה למנף את כל הבאז שנוצר סביב השפתיים העבות שלה. הפעם, היא גם צרפה את הצלע הנשית החדשה במשפחה, אם המשפחה החדשה - קייטלין ג'נר.

עוד סיפורים לוהטים:
מי הגיע למסיבת ההפתעה של איתי תורג'מן?
מה קורה בין עמית פרקש לישראל אטיאס?

קיילי ג?נר. אינסטגרם, צילום מסך
רוצים שפתיים כמו שלה?/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, רק לפני מספר שבועות, זעקו הכותרות מעבר לים שקיילי הצעירה כנראה ועברה ניתוח להגדלת השפתיים, אלא שאז נחשף הסוד הגדול - הגברת ג'נר בכלל ציירה את השפתיים עם ליפסטיק.

ג'נר ג'וניור, שכנראה הבינה שהיא יכולה לעשות מהפרסום הזה הון תועפות, החליטה לצאת בליין מוצרי ליפסטיק משל עצמה, ובקרוב מאוד תשיק אותו. רגע לפני, התפנתה קיילי לצלם סרטון קצר מסט הצילומים של הפרסומת, ובו חשפה את הדמות הנוספת שתעזור לה לשווק את המוצר - נכון, אמא קייטלין, שמרחה גם היא את הליפסטיק והצטלמה לסנאפצ'אט עם הבת הצעירה והמוכשרת.

וואלה! סלבס הצטלמה פעם עם אמא שלה לפרסומת עבור 'גג לילד החוסה'.

מה דעתכם על שיתוף הפעולה? רכלו לנו בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קיילי ג?נר. אינסטגרם, צילום מסך
למי יש שפתיים גדולות יותר?/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully